Selamat hari raya aidilfitri

Sahabat..
Dimalam yg indah ini.. aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua teman dan sahabat yg amat disayangi...
Pelbagai cubaan dan dugaan melanda kita dan akhirnta kita semua berjaya sampai kedetik hujung bulan yg mulia bulan ramadhan... Alhamdullillah syukur kehadrat illahi kerana mengizinkan kita meneruskan semua ini dengan baik..

Hari raya aidilfitri bakal menjelma...bahangnya pun kian terasa.. disaat kita gembira sama2lah kita ingat pada mereka yang sedang bersedih..
Wlau bagaimana sekali pun sambutan korang pastikan semuanya disambut secara bersederhana.. pandulah dgn berhemat.. minggu ni saja dua kemalangan yang agak menyedihkan berlaku didepan mata..
Aku sebenarnya takda apa sangt nak ditulis cuma sekadar ingin mengambil pluang untuk menyampaikan ucapan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir batin :)
 
tiada gading yang tak retak, tiada toyol yang tak botak, tiada bisul yang tak bengkak, tiada luka yang tak koyak... tiada kata selain kemaafan yang ingin ku pohon kepada semua teman2 yang disayangi.. Selamat menyambut Hari Raya Aidil Fitri MAaf zahir dan batin


 
Sekian dan terima kasih...
MiszNadea

You Might Also Like

2 comments

  1. selamat hari raya juga .. ia ajal maut di tangan tuhan , tiada daya upaya kita selain Allah :')

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin kepada seluruh muslimin & muslimat....

    ReplyDelete