Happy Birthday yg ke 25

Assalamualaikum.... 10.46p.m ..19.9.1987 eh eh.. 2012... hehe merupakan ari yang paling manis bagi aku.. mana taknyer.. akhirnya genaplah umur aku 25 tahun.. 25 tahun tu adalah satu usia yang sangat ngeri sebenarnya bagi ramai para wanita.. tapi bagi zaman skrg mungkin waktu ini adalah waktu dimana bermulanya sebuah cerita dalam lembaran hidup seorang wanita.. haha.. ea ker nadea? hehe entah la.. pendahuluan ayat.. haha..

aku bukan nak cerita pasal usia ke apa ke.. aku cuma nak tulis entry.. nak merakamkan detik bersejarah ini.. hehe.. mana tau suatu ari nnt aku leh belek balik blog ni.. hehe..

mcm biasa.. sbnrnya tiada yang menarik.. sebab aku tak pernah nak celebrate birthday ke apa.. mcm biasa.. birthday aku takdalah nak kuar detink ngan bf or gf.. takdalah nak bermandian tepung or whatever.. semuanya di atas talian.. memeber mesej.. pm.. fb.. skype.. dan seangkatan dengannya.. selain trima ucapan dari family tu dah memadai.. tak dinafikan.. aku pun mcm org lain.. ada terdetik nak menerima ucapan birthday dari org yang kita sayang.. sayang tak semestinya org tu kita memilikinya... ea tak? dan alhamdullilah seperti tahun2 yang lepas.. dia hadir mengisi kegembiraan hati.. ya.. jauh disudut ati aku mengharapkan lebih perhubungan ini.. tp aku sedar.. tak semua yang diingini akan dimiliki.. so aku faham..

jam menunjukkan hampir ke jam 12.. dan mlam tadi hehe aku demam..batuk teruk.. so baring aja la.. tibe2 tepon berbunyi.... hehe (nada wonderpets) ..angkatla..dan.. happy birthday to u.. happy birthday to u.. happy birthday to nadea.. happy birthday to u.. :O aku terpinga.. tp dah kenal sangat la suaranya.. wkwkkwkw =)) masakan org yang di sayang tak dicam suaranya.. ye dak? hehe...ku titiskan air mata kegembiraan.. dan kepuasan.. (puas sebab impian tercapai tau).. aku berterima kasih kepadanya..dan aku mematikan telefon ku sebab tak tahan lagi tangisan ni.. hehe.. tp aku mesej dia..kata line tak oke.. padahal aku yang tak oke.. haha :D pastu.. aku biarkan malam 2 aku berlalu.. begitu saja..

bangun pagi mcm biasa.. suh mak masak roti jala n pulut kacang.. tp aku tolong lah.. jangan risau.. takkan suh mak jer kan.. tujuan dia aku nak blanja semua orang kat tempat kerja.. hehe kira oke la kan... sedekah.. :) so kat ladang takda apa2 la.. just borak2 n makcik2 kat sini beria suh aku cepat2 kawen.. adess makcik.. pakcik.. namo lah cengitu .. lex lu.. hehehe...

aku habiskan masa aku dengan bos.. adess.. berjam aku ngan dia je..meeting.. sampai lah kul 7 balik umh.. rehat2 dan ni lah.. taip blog.. hehe..

bila time kat opis.ada free aku jenguk lah fb.. and mang ramai gile org wish.. tp kat fb ni mcm biasalah.. dia dah mang ingatkan birthday kite.. hehe so hadiah yang paling banyak adalah notification je la.. walau pun fb yang ingatkan tp aku hargai lah sebab sudi dia luangkan masa taip walaupun hb.. sebab kadang2 aku ni malas nak jenguk notification birthday.. teruk2.. hehe.. thanks la.. sebab ramai sangat wish.. aku ada masalah nak reply sorang2.. so sorry la ea.. hehe... sebenarnya aku hargai org yang wish aku.. sebab aku tak ramai kawan dunia nyata.. ye la.. lepas je blaja aku terus dapat kerja..



lima tahun aku kerja jauh dari kawan sekolah..kawan2 kolej.. aku kerja.. kerja..kerjaa.. jauh dari bandar jugak.. balik kerja aku spend masa kat umah depan lappy.. tv pun ntah kemana.. aku nengok lappy n sembang2 jer ngan member2 kat lappy ni sambil belajar it.. tp aku tak kemaruk layan jantan tau..skrg ni samalah.. aku dapat kerja baru.. juga sangat jauh dari bandar.. so lagilah jauh dari dunia luar.. erm... tp kat sini aku duk dekat ngan family so aku tak leh nak online memanjang.. ea tak.. ? jadi kawan2 kat fb atau dunia maya ni lah yang aku ada untuk mengucapkan hb untuk aku :( sedih kan.. hehe.. tp takpa.. :) dah biasa

Smil: Happy Day, I Can Fly Images 1


erm.. mata plak tetibe ngantuk ni.. rasa nak zz plak.. erm.. :( sbnrnya dah lama tak nulis entry banyak nak dishare kan.. tp tula.. :(

next time maybe.. k lah.see u :)

Happy Birthday Nad :)



You Might Also Like

4 comments