Hanya Aku Cinta Kau Seorang

 
bila mula mengenali dia.. aku takut untuk jatuh cinta lagi
kerana sejarah silam mengatakan aku tidak pandai menghargai..
dan aku nanti akan menyakiti
betul aku tak dapat bohong hati kecil
keletahnya benar2 menjadi rasa yang menyembuhkan
mengembalikan rasa cinta yang aku nafikan
tapi aku tak boleh meneruskannya
berulang kali aku datang menemuinya mahu menjelaskan sebelum terlewat
sebelum rasa bertambah merusuh
tp ada saja hal yang membuat segalanya tertangguh
dan masa yang berlalu membuatkan aku benar2 terlupa hal yang sebenarnya..
yang aku inginkan sebelum waktunya nnt.

 
akumahu dia mengerti...
aku menyayanginya tp tempat aku bukan di dunia ini..
aku akan pergi..aku sedar jiwa dia telah terbang bersama sidia...
aku akan doakan mereka bersama..mereka pasti akan disatukan :(
hari ini aku sedar.. bahawa janji itu sebahagian daripada kata2..dapat diubah..
boleh juga utk dilupakan..memberi janji mungkin mudah untuk melupakan..
tp menerima janji sampai mati diingati..
ada waktunya janji juga menjerut hati sendiri,
semata mata untuk org yang kita cintai..ingatlah..
bila kau sayang seseorang kau akan biarkan dia buat pilihan dan trima apa jua pilihannya..
tp bila kau cinta atau suka seseorang..kau akan selalu menunggunya dengan setia dan tulus..
aku mencintainya dengan sederhana
seperti kata kayu kepada api yang menjadikannya abu...
 p/s : reference : hacks & pic from google

You Might Also Like

3 comments