blogger dashboard baru menjengkelkan

menyakitkan ati.... arini lepas solat n makan 2 aku nengok nada cinta yang telah direkod oleh adik aku..pastu aku terus tertdo.. bangun2 adeii kul 11 lebih dah.. 

 
 

mood celaru arini.. nak marah nak sedih nak hangin nak mcm2... rasa nak lah jenguk blog.. pergh! mang spoil gile mood... blogger dashboard ni dah tukar ke bentuk baru lah plak!!~ aargh!` mengelodak kemarahan aku.. actually aku sendiri tak tau apa yang berlaku ngan perasaan aku malam ni.. ermm!

dulu masa mula2 dia promot mende alah ni..aku tukar jugak kebaru..tp kejap je lah sebab aku menyampah nak view blog sikit punya lama picit sana picit sini.. tak view2.. aku taip pun sama gak..aku dah susun elok2 bentuk dia..mana nak center mana nak justify semua mende alah tuk.. eh eh dia lari plak... geram aku..

tak tahu lah koran oke ke apa.. yang pasti aku tak suke..aku tukar balik ke lama.. senang.. ni dah jadi baru.. adess.. mang tak best langsung...

nengok lah mcm na.. aish..harap2 lepas ni mesra lah dengan mende alah ni..

k lah aku dah nak tdo.. thanks sudi baca n maaf kalau sekadar luahan doposen ni je korang kene baca :(

Assalamualaikum dan salam sejahtera..selamat malam :)     

You Might Also Like

4 comments