Marvin Nada Cinta aka Ajun Prawira

huhu.. Assalamualaikum semua.. thanks sudi singgah n jenguk entry kali ni.. tak begitu penting pun just nak mengalirkan detik ati yg gembira n sedih ni bersama2 dengan sahabat2.. chewaah. like usual, aku masih lagi failed tu buat kata2 aluan.. wkkwkw..



actually if korang nengok tajuk post, dah terang2 aku akn story sikit pasal marvin nada cinta... ala.. marvin yang ensem bangat tu.. dalam citer nada2 cinta tu.. kok lagian ngak di ingat..


sebenarnya aku suka bangat sih raut wajahnya.. ya.. ngak dinafikan.. raut wajahnya mang keren abissh.. bisa buatkan ati ku dag dig dug di dada.. wkkwkw...

aku cube lah mencari siapakah Marvin.. siapa yekk.. last selepas di google.. aku menemui jawapannya.. oh... Ajun Prawira namanya.. islam ke dia? aku rasa ngak.. tp agama apa ea? ermm..  maybe kristian.. ntah..la. kene tanya balik uncle google.. hehe.. selepas di search.. akhirnya aku temui segalanya tentang dia.


aku mang shock gile lah bila aku dapat tau beliau beragama hindu.. erm.. hindu? tp tak gaya langsung sih hindunye.. takpalah.. pastu duk cari2.. dapat satu lagi info rupanya dia ni ada band.. The Junas Monkey.. lagu hits dia skrg ni judulnya jadian.. wah!~ seyes.. keren bangat.. nice.. :D

Nada cinta ni mulanya aku tak layan.. tp selepas aku start nengok aku jadi mcm tak lengkap kalau tak nengoks.. adei la mcm tu plak kan.. hehe

aku suka nengok cite  ni sebab dia lebih kepada ikatan persahabatan yang amat kuat walau kadang2 goyah jugak..

sebenarnya ramai lagi pelakon yang comel2 menjayakan drama ni.. tp aku lebih tertumpu kepada Marvin.. kenapa??? dengar lagu ni..sweet bangat.. hehe sebab ni la :)

p/s : sbnrnya aku nak letak video kat sini tp 40 kali cube asik tak lepas je..ada kuar error.. magkuk tul lah format baru ni so aku kasi link .. korang dgr la ea.. hehe thanks :D  >> jadian <<

You Might Also Like

2 comments