Tersentuh ati

Assalam.... erm.. ari ni bosan sangat..tadi pagi ngah sedap2 online sambil baring2.. tibe2 dengar org ketuk pintu pagar.. aargh.. bising.. pastu terdengar satu suara mcm ku kenali aja.. Nadea!! Nadea!! Nadea!!~ aishh.... /me pun bangun la... hahhhhhhhhhhhhh!!!!~ :O ayah datang.... tidakkkkkkkkkkk!!~

/me pun bergegas2 cari telefon..call ayah.. 'hello! hello!~ abah.. jap ea.. along dalam tandas ni..' abah jawap. 'aik dalam tandas pun bawak enset..' hehehe aku hanya mampu meng hehe jerp.. lolz... pastu aku pun gegas2 p masuk bilik air.. dah pakai elok2.. hehehe..

pastu aku bukak pintu n p kat abah..rupanya abah nak ajak kuar p makan.. ermm.. /me usap2 perot .. aish lapoo jugak.../me pun kunci pintu. ermm.. dengan lappy tak tutup .. wkwkw aku pun ikut lah abah.. borak2.. jalan2... pusing bandar... p lah singgah makan nasi beriani.. ermm.. sampai je kedai tu aku rasa mcm geli2 je kaki aku.. wakakkaka.. aku nengok lah bawah.. 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ulattttt' aku jerit sampai campakkan slipar aku.. hehe.. ramai org pandang.. tp aku tetap cover cute.. wkwkkw... hehe.. 

ayah aku pun amik slipar tuh dan buang ulat kat slipar aku..adoii. teruk betul phobia aku dengan serangga ni..
pekena lah nasi beriani pepagi ni. pergh.. dap2... aku pun p jalan2.. abah bawak aku p kedai kereta.. suzuki.. ermm.. pelik.. abah cakap.. saja je nak bawak long jalan2.. nengok2 kete.. :O

terkejut gak aku.. wkkwkw.. nak beli kete tuk aku ker? kwkwkw.. perasan.. :D

pas belek2 kete.. itu ini.. seme.. aku pun p bli kfc.. take away.. hehe.. buat makan malam ni..lau tak kebulur aku.. ingat nak balik umah abah tp adui,, rindu plak dekat lappy..tak jadi..aku pun balik lah... 


maseh lah abah ea.. sudi blanje makan n p jalan2.. (dulu masa kecik2 selalu kuar ngan ayah..) RCverysad

aku balik umah... nengok kfc ni mcm best.. tp baru makan.. maka ku lupakan hasratku itu.. lalu ku solat zohor dan online.. eheheh :D

sambil online sambil tangan ni kutip2 fries kfc tadi.. ekkeke... kenyang lah konon.. aishh...

aku pun bukak lah blog aku... ingat ari ni nak setelkan blog yang ditempah oleh org.. tp mood ni tak sampai plak.. 

aku ni duk beronline2...dengar lah lagu opick rapuh.. 40000000 ribu kali.. ermm.. best lagu ni.. aku tringat lah pesan kawan aku semalam...

[8/3/2012 11:02:28 PM] ***: sy cuma nk gtau ni
[8/3/2012 11:02:35 PM] Nadia Dieyanna: gtau?
[8/3/2012 11:03:53 PM] ***: ye
[8/3/2012 11:04:00 PM]  *** : jga la aurat sbaik mungkin
[8/3/2012 11:04:09 PM]  *** : x sume org suke melihatnya
[8/3/2012 11:04:26 PM]  *** : awk cntik
[8/3/2012 11:04:36 PM]  *** : tp lg cntik klu awk kekal dlm keadaan bertudung
[8/3/2012 11:04:43 PM]  *** : :D
[8/3/2012 11:05:04 PM | Removed 11:05:16 PM] Nadia Dieyanna: This message has been removed.
[8/3/2012 11:05:04 PM]  *** : sy mungkin bukan org yg layak or baik utk tegur awk or bg nasihat
[8/3/2012 11:05:36 PM]  *** : tp anggap la ..ni ingatan drpd seorg shbat yg ingin bntu shbatnya supaya x terjatuh dalam kancah dosa
[8/3/2012 11:05:53 PM] Nadia Dieyanna: trima kasih ;(
[8/3/2012 11:05:58 PM] *** : sy sygkan shbat sy
[8/3/2012 11:06:01 PM]  *** : sbab tu sy tegur
[8/3/2012 11:06:14 PM]  *** : tegur dgn cara baik..tpulang awk nk ikut atau x
[8/3/2012 11:06:21 PM]  *** : sy hnya memberitahu
[8/3/2012 11:06:21 PM]  *** : :D
[8/3/2012 11:07:38 PM] Nadia Dieyanna: yaaaa
[8/3/2012 11:07:45 PM] Nadia Dieyanna: trima ksih ea ;(
[8/3/2012 11:08:33 PM]  *** : x perlu ucap trima ksih
[8/3/2012 11:08:43 PM]  *** : sy x bt ape2 pn..sy cuma bgtau yg benar
[8/3/2012 11:08:46 PM]  *** : :)

erm... sedih plak.. rasa..  aku hargai teguran dia tu.. aku pk n terus berpk... sampai aku rasa mcm..erm... ntahlah...

ya allah, jadikan aku wanita yang solehah..yg baik diantara yg tbaik.. dan kurniakan aku perndamping yg baik..dlm mdptkan ssuatu yg tbaik drMu..Amin ...

aku sambung belek blog balik.. sambil air mata mengalir.. memikir pelbagai perkara.. belek lah dashboard bagian komen..ermm.. seminggu ni aku tak check pun bagian ni.. sampai tak sedar org ada komen aku.. :( teruknye aku ni..  

check nyer check.. emm.. tak sangka ada sorang insan ni.. sudi membaca entri2 cikai aku ni.. MiszMiza..




miza. thanks... RCverysad RCverysad RCverysad RCverysad RCverysad

You Might Also Like

10 comments

  1. ermm.untunglah nad dapat kuar jalan nan abah and dapat kawan baik macam tu :) saya pun hope that saya dapat kawan macam tu :) saya ada tp semuanya dah jauh dari saya. hargailah setiap org yg berada di sekeliling kita skrg ni. one day bila dorg dah takde baru kite nak menyesal tk sudah :p hehe ;)
    *sorry klau tak masuk topik*

    ReplyDelete
  2. wah, bestnya jalan2 dengan ayah.. =)

    bagus ingatan kawan Nad tu =)

    ReplyDelete
  3. mimie : betul tu mimie.. saya sentiasa hargai insan disisi saya.. cume mungkin kadang2 saya tak sengaja mengabaikan meke..dan bila meke dah jauh.. sy juga merasaii kehilangannya

    ReplyDelete
  4. sha : hehehehe....tu lah..nad hargai ingatan dia. thanks sha sudi komen

    ReplyDelete
  5. Bestnye dia ayag ajak kuar makan n jalan2.. erm, btw, teguran tu sungguh bermakna.. :)

    ReplyDelete
  6. zwan : betul tuh zwan.. amat bermakna,,,

    ReplyDelete
  7. hoho..nadea...malu /me...ehheh..ceettt~ mekasih..syg nad as a friend !

    ReplyDelete
  8. untung dapat SAHABAT yang boleh tegur kita...

    ReplyDelete
  9. nad..errr....tak tau nak kata apa dah..cuma..ingat sentiasa nih -->"manusia diberi peluang utk berubah tpi x sume peluang itu mendatangkan kebaikan.. "

    ReplyDelete
  10. naddd jagn lupa follow blog ikaa ye :)

    ReplyDelete