Saturday

lega dah pulih

hahahahah!!~ cuak aku.. bile header terganggu.. tau takut..len kali jangan nak gatal tangan usik.. wakakkakaka!~ padan muke ku sendiri.. hahaha!!~ lawak2.. iskk... seyes mode..

sbnrnya aku terkesima tadi bile nengok blog aku tercacat..rasa mcm..mak aihh.... abis la..abis!!~ tp ku cube.. cube dan terus mencube,,, aleh2.. yiipiie!!~ success!!~ lega den!!~

btw aku harap pasni aku aktif balik berblogging..sbnrnya aku tau blog aku ni tahap paling teruk lah dikalangan korang..tp aku tak kisah..selagi aku mampu aku berblog.. aku just nak cari kenalan.. untuk mengisi masa2 aku..dan aku nak mencari perkara2 yang boleh aku jadikan iktibar..aku rasa tak salah kan kalau aku terus berblogging walau tak sehebat korang...

so..aku harap aku masih ada ruang di hati korang..means.. mohon tunjuk ajar dari kornag.. tegurlah aku kalau aku salah..ingatkan aku kalau aku leka.. time kasih :D

slmt malam