Aku Duta KH?

assalamualaikum!!~ apa khabar? hehe... aduuiiyaii.. pas masak jerp.. online FB .. erkk!~ ada berlambak mesej masuk kat inbox.. jenuh nak del satu2.. erk.. bile buke2 ramai plak wish Congrate... kenapa?? la........... sebab aku dah jadi duta KH........

actually.. aku nak ucap ribuan trima kasih dekat admin KH kan..coz sudi.. amik aku jadi duta korang.. pergh..rasa mcm #retis plak..  duta2 nie..

mungkin ramai yang dikalangan blogger yang tak tahu apa tu KH.. dan teramat ramai dikalangan pencinta it.. yang kenal dengan KH ni.. erm!~ jangan tanya kenapa n mcm na aku  leh jadi duta sana..cukup lah. aku nk korang tau yang aku ni mang pembaca setia laman KH..

yup!!~ aku mang suke info pasal it..walau pun akuni bukan lah pakar it mcm meke2 yang kat luar sana.. tp setiap info yg ada dalam KH.. atau apa2 berkaitan ngan It aku mang follow la..






alang2 aku entry ni dibuat.. aku nak ucapkan tahniah dekat KH sebab berjaya sampai ke tahap yang THE BEST 

so pada semua blogger2 ... jemputlah jelajah lama ni... seyesly ilmu pengetahuan anda akan up sedikit sebanyak :D

lastly kat sini aku nak wish sekali ucapan trima kasih dekat admin2 


sebab bukakan minda aku yg tak cerdik ni pasal dunia2 i.t :D .. 

You Might Also Like

4 comments

  1. ingatkan KH tu kemahiran Hidup tapi Kena Hack rupanyaa.. HAHA


    MySuaraBlog: Anak Ikan Raja Azmi

    ReplyDelete
  2. hehehehe tu la pasal Zwan Sabri :D

    ReplyDelete
  3. zwan sabri : hehe!~ Kemahiran Hidup plak ea.. hihi

    kenahack : gelak plak die

    ReplyDelete
  4. tahniah akak..walaopun dah berjanggut berita ni...

    ReplyDelete