Jemputan ke rumah terbuka RTM Pahang


hai..Assalamualaikum..selamat pagi kawan2.. dah kul 2.17p.m.. erm!~ aku tak leh tdo lah!~! stress dah nie!!~ :( ntah kenapa.. sedangkan esok kerja!~ huhu!~ 

by the way!!` aku sekali lagi nak ucapkan ribuan trima kasih kat member2 yang wish birthday aku!!` mak aihh!~ ramai kot yg wish..sampai hang aku nyer lappy n enset.. 

hadiah? hehe!~ ada lah sikit.. tp sikit je lah.yg lain seme lam bentuk sms.. from fb dan juga web2 yang meke deface untuk nad.. hihi!!~ betul ke istilah i.t tu..maklum lah nad ni bukan nyer celik i.t.. just minat tp.. adooi!~ zerO knowledge!!~ sO sad..


berbalik pda tajuk entry aku malam nie.. ermm!!~ aku ni ngah sedap2 men poker kat FB tu!!~ tetibe ada org pm..some1 yang menjadi idaman ati.. hihi!!~  takdlaah.. tp beliau seorang Deejay Radio Malaysia Pahang... 

eh!~ ada org pm lah..nengok2 lah... sis mesej.. dia ajak p jamuan rumah terbuka esok.. rumah terbuka RTM Pahang.. wow!~ seronoknye.. dia ckp.. bukan calang2 org leh pergi.. ^_^ dia jemput aku sebut dia tahu aku suka sangat bab2 penyiaran ni.. mendeejay n sebagainye..  

Dulu beliau pernah conteng wall fb aku.. tanya bile aku nak tunjukkan bakat aku.. hehe!!` tp aku malu.. aku rasa tak layak :(


xtually..aku mang minat dj2ni!~ pergh!~ dah dua tahun kot aku deejay rediO online.. mau aku tak teringin nak dj rediO bebetul... 

pergh!~! seyesly seronokk!!~ mang seronook!!~ tp maslah nya konfiden level aku lemah..sebab aku pk aku ni org susah.. org yg biasa2 n tak cantk dan ntah lah!!~ 

mcm na ni!!~ perlu ke aku pergi esok!!~ nak ajak sapa peneman!~ kalau aku pergi mesti aku leh melawat sana sambil dikorek2 kan bakat aku nie.. hihi!~ kalau aku nak.. pergh!!~ berangan jap seminit dua leh.. :D


hehehe!!~ ntah lah..aku dah lah kerja esok... nak ajak sapa pergi..bos aku ker? adooi.. nengok lah mcm na..aku tak plak prepare diri aku malam nie.. ealah nak masuk konti nnt.. hihi!!~ :D wah!!~ berangan lagi lah !!~ ahahahhahaha


nengok lah!~ neves nyer pasal aku tak leh tdo dah! uwaa!!~ mcm na ni.. adoooi!~ :D so korang rasa esok aku kene tak pg.. impian aku mang nak jadi dj.. 

esok jerp pluang..lau tak bile lagi.. aku harap kalian dOakan aku... aku mohon kepada allah swt..supaya berikan lah aku kekuatan untuk menempuh ari keesokkannya :S




hehehe!~ semoga impian aku jadi kenyataan.. tp kalau aku tak pergi esok..aku rasa masih belum tertutup untuk diri aku..

selamat beristirehat semua~~

-misznadea-

You Might Also Like

0 comments