perempuan tak pakai tudung adalah JAHAT

wah!!~ tadi ternampak yang mana semua otai2 blogger sedang berhujah pasal tutup aurat n ada yang mengatakan PEREMPUAN YANG TAK BERTUDUNG TU JAHAT.... nice statement.. hehe.. n JAHAT yang dia maksudkan adalah SUBJEKTIF.. saya tak da hak untuk komen lebih2 sebab sy masih kekurangan ilmu dlam nie.. dan saya jugak salah seorang dari manusia yang JAHAT seperti yang dimaksudkan... dengan meletakkan gambar2 yang tak pakai tudung.. sy mengaku.. saya salah..sy silap.. n saya terima teguran tuh.. saya bukan lah manusia yang tak pernah pakai tudung.. tapi jangan lah anggap yang kami nie jahil sangat2.. sampai kaitkan kami ngan islam... ngan semua tuh.. ea..kami tak pakai tudung  tp jangan sampai mengeluarkan kata2 yang mengatakan kami BUKAN ORANG ISLAM... malu.. seyesly saya malu.. anda tak malu ker meke komen mcm tuh?? Haha.. tp degil?? Setan banyak atas kepala nie..hehe.. tak baik gelak..sy seyes ni.. ntah lah.. kalau dibandingkan orang yang pakai tudung..tutup aurat (rambut saja) tapi pakai baju yang berfesyen2..selendang sana sini.. itu sempurna ker??? Maknanya kami lebih teruk lah kan..sebab tak pakai tudung terus… ??Pasti ramai sangat akan jawap......



belum sampai seru lagi??  Bila disuruh pakai tudung..isk tu melampau lah..sapa ckp mcm tuh mang nak kene pelangkung..agak2 r…kenapa saya letak pic tak pakai tudung ea?? Kenapa ea?? Orang sound kata nak Nampak cantik?? Oh no!!!!!!!!!!~ nak Nampak cantik apa kebendenyer mang dah tak cantik… aduhaii… rasanya nad cantik lagi pakai tudung..hehehe kan kan kan… okey tujuan nad post entry ni..sebab nad terasa ngan teguran2 tuh n thanks sangat2.. nad hargai..but nad minta.. len kali pada sapa2 yang nak komen tuh.. jaga tatasusila..jaga ayat. . islam itu indah kan..teguran tuh perlu.. sindiran tu pun perlu.. tp jangan ikut perasaan.. kerana anda akan sama dengan kami.. malas sentuh isu nie..sebab ia sensitive..salah ckp kan jadi isu.. tak ckp kan jadi antu..saya pakai tudung tau..ke Bandar..ke office..ke kelas.. pakai.. sebab sy islammm… takkan lah bila kadang2 sy tak pakai tudung sampai nak kata saya ni bukan islam.. aduhaii… sy suka ayat kat atas.. orang yang tak pakai tudung tuh jahat… betull betul sgt ayat dia.. n jahat yang dia maksudkan ada maksud dia sendiri… dan sy terima semua hujah2 korang n saya tak leh nak bantah walau satu ayat pun.. ntah lah.. tapi tak bermakna korang taknak kawan saya kan?? :terharu


You Might Also Like

10 comments