terima kasih kawan2

okey assalamualaikum...nad baru balik dari nengok umah sewa baru..ingat pasni nak menyewa ngan kawan2..dekat sikit ngan office... bile nengok umah tu wah!~ not bad.. cantik sangat..hehehe.... rm500 jer... tapi campur deposit n api air kene lah sediakan dalam rm1100...ingat nak masuk hujung minggu ni..tp mungkin kawan2 dulu lah sebab nad jauh kan.. apa2 pun nad akan menyusur meke.. hehhee... duduk ngan kawan2 ni mcm2 akan berlaku ea tak??? nnt nad nak kongsikan dengan korang apa masalah2 yang akan berlaku.. tp sebelum tuh nad nak citer kat korang sikit pasal tadi nad baru balik nengok citer Hikayat Merong Mahawangsa.. korang tahu tak citer tuh best!!~ isk isk isk..ingat ke tak best..mana2 blogger asik citer pasal citer ni..tp hakikatnya..mang best lah citer ni!!~ 5 star i bagi.. hehehe.. seyesly gitu.. ni baru balik... nakk mandi2 dulu.. pastu kita sambung berblogging n balas kunjungan kawan2 kiter.. hehe.. k lah.. muuahh :P

alamak lupa plak.. nengok tajuk entry..nad post terima kasih kawan2..hehe sbnrnya nak ucap terima kasih kat korang sebab komen2 yang membina... nad minta masa sikit... untuk berubah ea... harap persahabatan kita akan erat.. 

You Might Also Like

5 comments