Topman Pilihan Lelaki Urban

Selamat Malam :)

Hari ini busy sangat kat office sampai naik pening kepala dilayan memikirkan pasal kerja. Haishh!~ Terdetik lah dalam hati ni "kalaulah dapat pergi cuci mata di mall ke di mana-manalah untuk release tension ni kan best". Tak sampai beberapa minit dapat pula whatsap dari bff Aisya, ajak pergi McD. Apa lagi berdesup lah kemas-kemas meja dan siapkan kerja-kerja minit terakhir. 

Sesampainya di McD, sesambil makan dan menyembang tu mata ni biasalah merenung ke sana sini memerhatikan gelagat orang disekeliling. Semua lah ditenungnya dari atas hingga ke bawah. Cara pemakaian, cara percakapan dan semualah pendek kata. Tapi yang menarik perhatian aku bila melihat style lelaki zaman sekarang. Smart-smart belaka. Yang perempuan tak yah cakaplah fesyen mereka memang Meletop. Ye dop? solek sana solek sini, lilit sana, belah sini, dan sebagainya. 


Malam ini aku nak rekemenkan kat korang (lelaki especially nya) satu jenama yang konsisten dalam mengeluarkan koleksi pakaian yang trendy dan sentiasa mendapat sambutan.

TOPMAN, kalau korang perhatikan ia merupakan satu brand yang mana mempunyai koleksi pakaian lelaki yang diperbuat daripada fabrik yang berkualiti dan diyakini, Bagi pengemar fesyen, TOPMAN adalah suatu brand yang terbaik dan sering menjadi tumpuan lelaki gentleman yang inginkan gaya kemas dan selesa dengan koleksi outwear seperti jacket, blazer dan hoodie.



Hipster??? pernah dengarkan kan tentang fesyen hipster yang pernah menjadi fenomena bukan setakat di peringkat antarabangsa tetapi di industri fesyen tempatan. So koleksi pakaian TOPMAN, especially koleksi Jeans Topman adalah sinonim dengan fesyen hipster tersebut. Ia bukan lah satu fesyen bermusim bahkan bukan satu yang memalukan untuk dipakai. Koleksi kemeja dan tshirt pun tak kurang hebatnya, pemilihan corak selaras dengan pengemar fesyen dan tak hairanlah TOPMAN sering di anggap sebagai trendsetter kepada sesebuah trend yang baru.




Topman pastinya ada mengeluarkan aneka pilihan seluar lelaki dan yang sering mendapat perhatian ramai dan paling femes  skinny jeans TOPMAN.




Amacam????? Stylo tak?? ni baru sikit... haa.. belum lagi korang tengok yang lain memang rambang lah mata.

Zaman sekarang dah mudah tak yah susah-susah perabih minyak dan toll untuk membeli belah. Semua dihujung jari nak dengan taknak je. Kan!!~

Jadi para lelaki jangan ingat perempuan je boleh beli belah soping sakan kat online shop. Korang pun boleh.

You Might Also Like

0 comments