everything happens for a reason

Hampir ke jam 1 pagi.... esok pagi dah kerja.. cuti sehari je.. oklah dari tak cuti kan... actually skrg ni aku dah tukar kerja lain... Kerja gaji hari..sebab masih dlm tempoh percubaan.. hmm.. oklah dari takda kan..

So kene keja setiap hari lah baru masyuk... tapi walau bagaimanapun hari ini tetap kena cuti.. Hari ni??? hello Nadea.. ni dah ari lain dah..cutinye semalam 1hb .. skrg dah 2hb.. hahahhaha.. *nila akibat kalau taip malas nak delete so kenalah pusing balik ayatnye*

Hari ni sepatutnye mama n abah datang melawat aku tapi tak jadi.. hmm.. so sad.. 

chewah mcm tak pernah kerja jauh dari family kan.. haha.. poyo aku ni..

Tak sebenarnya apa yang aku nak luahkan malam ni adalah berkenaan dengan emosi aku yang tak keruan dua tiga ari ni..

nak muhasabahkan diri ni sesambil dengan lagu muhasabah cinta.. hahaha ni nak muhasabahkan diri ke muhasabahkan cinta ni?? aiyarks.. apa2 jela kan..

Aku kadang2 terkilan dengan apa yang terjadi pada aku..tp nak terkilan lebih sangat pun tak boleh..sebab mungkin ini dah tertulis dalam kamus hidup aku.. diuji dan terus diuji..

Besar sangat ke ujian yang aku terima?? hmm.. takdalah sangat kalau nak dibandingkan dengan orang lain yang lebih susah.. cuma yelah aku ni je yang rasa down tak berpasal... Mungkin faktor usia yang makin meningkat kot..

Aku tau dan sentiasa ingat dimana setiap yang berlaku ada hikmahnye.. 



Aku tak boleh halang air mata ni mengalir bila memikirkan apa yang berlaku namun aku berharap aku tidak menjadi manusia yang berputus asa.... Amiin....




You Might Also Like

0 comments