Motor Hilang

Assalamualaikum dan salam sejahtera... hmm.. apakah hikmah di sebalik kejadian yang menimpa keluargu hari ini.. Tak ada mood nad nengok blog.. nak bicara tentang GA arini.. tp bila makin stress, terpaksa jugak jenguk blog dan mengalirkan semua rasa stress tu kedalam blog.. Pasti ianya akan lega..

Hari ini dalam kul 10 lebih mcm tu la.. mama dapat panggilan dari adik lelaki yang kini sedang belajar di IKIP.. Berita mengejutkan itu memang memberi satu kesan mendalam dalam diri..



JENIS : KTM DUKE 200 
COLOUR ORANGE
NO.PLAT : PLC9509

panggilan itu memberitahu bahawa motor tersebut telah hilang.. hmm... sedih..sebab bukan senang nak dapat.. baru je 3 bulan.. dah hilang.. ralat... mak n ayah susah ati.. aku adik2 pun sama..

harap2 sesiapa nampak tolong lah inform..
walau tau kebarangkalian nak jumpe balik susah. tp tulah..yang mencuri belum tentu akan senang..


Semoga dipermudahkan segala urusan... Ameen...


اللّهُمَّ أجِرْنِي فِيْ مُصِيْبَتِيْ وَاخْلُفْنِيْ خَيْرًا مِنْهَا




Ya Allah berilah ganjaran atas musibah yang menimpaku ini, dan gantilah dengan yang lebih baik daripadanya.."

You Might Also Like

1 comments