Blog Kembali Ceria

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia kepada semua teman teman blogger yang disayangi..

Hari ini aku dapat mencuri sedikit masa untuk menulis di blog ini.. Seperti yang diketahui agak lama aku tidak berblogging.. eceh..mcm lah blogging sangat.. maksudnya dengan kata lain ialah menulis entry *walaupun entry cap ayam* hehe..

Jadi kedatangan korang kat blog ni nampak tak perubahan dia apa?? tak nampak?? memang lah sebab tak datang sokmo.. RCsad uhuk2 sobs2 sedih.. hehe.. takpalah tak nampak pun takpalah..biar Nad yang habaq mai.. *betul ke aku ni guna habaq2 ni.. kang kalau salah naya jer..* hihihi.. 


Untuk pengetahuan korang semua... blog nad ni dah berwajah baru.. Hasil idea n design si cantik comel ni..sapa lagi kalau bukan blogger yang bernama Sheda Ucu dimana selama ini seriously nad suka cara dia mendesign.. hehe.. sebab tu lah Nad tempah dekat beliau.. bukan nak kata dengan duit senang2 kita nak upah sana upah sini..ada yang kata membazir lah apa lah.. tp pada nad tak salah pun tuk blog tersayang ni.. 

Sebenarnya bukan kita tak reti buat blog sendiri..setakat edit2 tu.. cuma mungkin disebabkan beberapa kekangan kita tak mampu nak mendesign untuk diri sendiri.. Bukan ke kalau kita ni design tuk diri sendiri hasil dia kurang baik dari kalau kita design untuk orang lain.. ye tak??

Nad suka hitam...kalau boleh thema yang nad buat..design ke apa ke mesti akan berkaitan dengan hitam. sebab tu  nad serahkan semuanya pada Sheda tuk design.. Nad kasi warna aja.. Alhamdullilah mata Nad boleh menerima keceriaan yang diterapkan dalam blog ni.. Pink  dan hitam yang di calit di blog ini amat menceriakan hati  Nad yang kian suram..RCsad

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua teman2 blogger yang sudi jenguk blog Nad :)

Minta maaf kalau entry ni ada tersalah ayat ke apa ke.. Sebab kadang kadang kita cuba nak mengekspresikan perasaan kita di dalam ni.. tp mungkin disebabkan terlalu excited kita tidak sedar kot2 ada tersalah ayat ke apa ke..

Semoga dengan keceriaan yang diselitkan di dalam blog ini dapat membuat semangat nad untuk berblogging semakin membara :)

Terima kasih sekali lagi.. Salam Sayang dan Selamat Berpuasa :)

p/s : teringat templates2 Nad sebelum ni... Sedih sebab ada pihak yang tak bertanggung jawab hack n delete template asal.. :( 


Header skrg ni comel jugak.. hikhikhik.. ada muka lagi tu.. jangan jeles.. hahaha..sib baik tak kasi Sheda suh isi muka ni.. lau tak semua mesti takmo kawan Nad.. wkwkwkwk....


Nak tengok header Nad sebelum ni??? Klik Sini







You Might Also Like

5 comments

  1. alololo..pinky2 gitu. meriah blog nih ^_^ blog fyna juga yang suram.

    ReplyDelete
  2. dh tersedia follow.. from GA emas putih

    ReplyDelete
  3. cantik!
    tapi amal suka yg dulu :D
    kesian template yg dulu :(

    ReplyDelete