Monday

Disaat Sendiri

Dikeheningan malam yang indah ini ... air mata mengalir deras seperti air terjun yang menerjuni cerun yang curam..wah itu dia.. hihihi puitis benar.. hahaha.. gelak..ya..sempat buat2 gelak padahal wkwkwk.. 

Bila memikirkan tentang cinta.. aku rasa aku seorang yang tewas.. yang masih menanti cinta ... padahal aku tau ia takkan aku  kembali.. setia ke aku? atau bodoh???? entah lah...




bukan aku tak mahu membukakan atiku pada yang lain tp pasti ia nya akan berakhir dengan diam.. aku ke yang salah?? aku ke yang tak mampu nak menerima cinta lain?? kenapa kesibukan aku menjadi punca setiap permasalahan yang ada....

Entah lah... mungkin aku masih dihantui dengan dirinya insan yang aku sendiri tau aku takkan dapat memilikinya... tp aku masih menanti.. kenapa?? hmmm...

Sampai bila aku mau mcm ni.. Dikala aku gembira aku lupakan segalanya.. tp dikala aku sendiri aku pasti akan mengalirkan air mata yang tak pasti...

hmm... Aku taknak jdi seorang gadis yang lemah.. sebab aku taknak jadi gadis yang lemah terhadap lelaki aku teruskan segalanya.. tp jauh kat sudut ati aku.. aku lemah gile..lemah sebab kenangan tu msih ada dekat dalam ati.. susah nak dibuang....

aku menaip arini sekadar untuk melepaskan air mata ni keluar.. biar tak sebakkk dalam ati ni.. aku tak suka time mcm ni.. hmmm.... tak suka sangat.. tp dalam tak suka2 sempat lagi aku tulis blog ni sambil layan lagu Dadali ~ Disaat sendiri... lirik dia... pheww!!~ sentap sanubari.. hihihi...

Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri