Selamat bercuti

Salam 1 Malaysia.. hehe apa khabar? Diharap semua sihat seadanya.. Okelah sebenarnya malam ni Nad saja je nak membebel kat blog ni.. busan plak cuti2. ni.. 24 Mei hari ni hari cuti umum semperna Hari Wesak.. Dijadikan cerita best Sabtu dan Ahad juga cuti.. so lamalah plak cutinyer.. boleh lah rehat2..

Sebenarnya aku sekeluarga planning nak bercuti.. ber BBQ ke Gambang Waterpark ke apa ke.. kira Cuti2 Pahang la.. tp malangnya disebabkan aku tak sedar cuti sekolah juga telah bermula maka selama seminggu ni aku gagal menghubungi hotel atau resort untuk dibooking..semua fulled!!! stress plak rasanya..


Dah lah semua family dah balik.. chewah mcm ramai sangat ahli keluarga tu kan.. hehe bukan apa.. adik2 aku kan duk jejauh so panggil lah balik.. kira nak bercuti.. last2 tak tahu nak kemana..rasanya esok lah baru pk kemana hala nak p.. mungkin makan2 atau shopping2 ke apa ke.. tu nnt lah esok kita planning.

Actually aku ni sebenarnya tak suka sangat berhiburan. Aku dah biasa spend masa depan laptop sesorang, pastu duk office.. kerja jadi bila sebut nak p bercuti ni ada lah satu perasaan yang macam ala boringnya lah , penatnye la, mcm2.. tp aku yakin permulaanya aja aku mengeluh nnt bila dah sampai destinasi mulalah  aku org yang terakhir nak balik...


Disebabkan aku kira tiada durumah dua tiga ari ni mungkin aku tak dapat nak jenguk blog dan membalas kunjungan member2  so mohon maaf ea.. nnt aku dah balik nnt akan ku kunjungimu.. waduh gitu.. hihihi

sebenarnya dah lama kami tak  berkumpul satu family... macam2 liku onak duri dalam keluarga ni namun kini semuanya berakhir dengan kegembiraan. Seriously aku happy dengan keluarga aku sekarang.

Semoga cuti ini memberi satu kenangan yang paling indah pada kami sekeluarga..

1600*1200  Children's illustration of Mother Day and Family Love - 1680*1050 Sweet Family illustration -  Cartoon illustration of happy Family13

You Might Also Like

2 comments