bersawang

wah.. bersawang lama dah blog aku ni.. teruk betul.. erm.. tak terjaga langsung.. actually bukan niat taknak jaga tp tu la... keadaan tak mengizinkan..dalam keadaan kesihatan yang tak bagus.. mang tak berkembang lah idea ni.. nak berblogging..

alhamdullilah aku dah lepas jumpe pakar tuk wat checkup..so far jantung n semua organ dalaman aku ok.e.. takda masalah.. aku kene high blood presure bukan disebabkan sakit2 dalaman yang lain.. tp doctor sahkan aku menghidap young hypertension.. which is i need to learn how to control my emosi..
penyakit ni bahaya kalau nad tak jaga dari sekarang..

nad ada gak check mata..tp takda masalah dengan mata..entah lah,,mungkin nad stress ngan keadaan persekitaran ni kot.. tekanan kerja la  apa lah..ea tak.. now nad kene ubah diri nad,, isnyaallah nad sedang berusaha.. betulkan apa yang tak betul.. harap2 success..

mengernai persahabatan plak..alhamdullilah..keadaan aku ngan teman yang lain makin okey..semua salah faham dah berakhir..aku pun malas nak semakkan kepala aku pk hal gado2 ni..

aku dah set dalam kepala otak aku ni :


"Everyone you trust, everyone you think you can count on, will eventually disappoint you. People lie, keep secrets, and disappear, but you have to move on. No sense in dwelling on the things you can not change."


apapun nad dah nak zz ni..esok nak p jogging..ades.s. nnt ada event 28hb ni..mungkin kat kedah..adoi mcm na ni nak berjumpe ngan meke2 ni.. ades..selama ni kenal dalam tenet je bertahun2..ni nak jumpe ni seram plak..tp nad taknak nad kene gak p sebab dua event dah nad skip.. 

ya allah berilah kekuatan tuk aku bertemu mereka..berilakan keyakinan dalam diri ni.. semoga yang baik2 akan berlaku dan semoga persahabatan kami kekal selamanya :)


kepada yang belum dapat lagi adiah tuk rileks giveaway tu sila pm saya kat fb ea..
dan jemputlah ke group saya :) ada di sidebar :)

thanks

You Might Also Like

5 comments

  1. keep up a healthy life dear ! we always there for you, smile :)

    ReplyDelete
  2. oh my, hypertension.. makan banyak garam ke ni?? huhuhu.. jaga permakanan yew dear.. ena doakan semoga sis sentiasa sihat.. InsyaAllah.. jgn tension2 sgt..

    ReplyDelete
  3. uit byk tension ni ~
    get well soon ... :)

    ReplyDelete