meet mimi

12.00 am 17/06/12 ahaha.. mula klik blog..n make a new post for today.. erm.. arini adalah ari yang seronok sebenarnya... u know why? coz my bff sudi datang sini.. dari kl.. sanggup singgah kuantan semata tuk jumpa ngan aku..pergh..kecut semua urat saraf aku.. tibe2 aku nye phone berbunyi.. walawehh.. mimi kol asal plak.. erkkkk... aku terkujat kejap.. hahaha... rupanya dia suh aku bersiap sebab dia nak datang umah aku....


aku apa lagi.. bedesup... masuk toilet mandi..maklum lah.. siap2 nak p jumpe beliau.. ades.. nebes pun ada.. before ni mcm2 dalih nad buat sebab segan nak jumpe dia.. tp akhirnya dia serbu kuantan.. so nak taknak..redah je la.. hahaha.. actually mimi tu baik sangat.. cume tu la nad je selalu pk bukan2 kat dia.. iya lah..orang cantik mcm dia mana lah nak kawan ngan kita kan.. erk.. asal nad ckp mcm ni..tak baik..sorry mimi.. i know mimi baik n comel n manja sangat ngan family dia.. hehe..


kebetulan dia nak ke kemaman so dia singgah umah aku.. terharu plak rasa.. ayahnda mimi bawak lah kami ke kedai makan.. hehe.,, thanks ayahnda n umi mimi sebab belanja aku ni ha.. segan2 berapi aku ni ha.. padahal perot mang ngah lapar.. tp takkan nak pelahap kan.. pekena mee teow udah.. hehe..

'
*haha... sweet pic ni.. iklan sat*

actually aku ni bukan apa.. self confident aku ni lemah sangat.. nak berdepan ngan orang pun aku was2.. hahaha... bukan apa..segan.. haha.. perempuan melayu katakan..malu2.. lolz

=====================================================

aku sebenarnya ada kerja kena buat.. adussh..serabut plak.. kerja simple je tp tu lah... takda idea ni..
sebab aku duk sakit2 ni bos aku yang baik ati ni kasi aku dua orang assistant.. ko hado? hihi..
so dia minta lah aku sediakan job scope assistant aku ni..ermm.. aku malas nak menaip dan memikir sebenarnya tp tulah.. nak taknak.. terpaksa.. :( tp tuk naikkan semangat menaip ni..aku merepek lah sikit kat blog ni..ea tak..nak blogwalking tu jangan berangan la.. line macam tengiling cirit jep.. stress rasanya..

=====================================================


tadi citer kat mimi pasal bp aku ni.. ermm..tak oke lagi.. mimi kata dah2 jangan pk lagi masalah2 lpas.. so betul jugak kan.. biarlah orang nak back stab ke.. front stab ke apa ke.. hhaha.. cume tu la, pelan2 lah.. sebab kadang2 tak leh janji gak.bila dia nak terpk.. tak peduli dah.. air mata ni penuh je tangki nye.. hahahaha...walau bagaimana pun..aku kene kuat.. :)

=====================================================


Don't waste your time worrying about boys. Boys will come and go. Don't waste your time caring about the people who don't like you because chances are you don't like them either. Don't waste your time worrying of people are talking about you. You affected their lives, and they didn't affect yours.




Here's a toast. To the good days, the better friends. The ones that you just can't live without. The people that have taught you how to party. How to live. How to have a good time just sitting around. Here are to the people that no matter how bad things seem, are going to be there for you. To lean back on and catch you if you fall.

You Might Also Like

3 comments