selamat pagi semua..

Erm.. Slmt pagi.. Adoi.. Kepala ni tak kebah lagi.. Malam tadi dua tiga kali terjaga.. Siap amik sebiji lagi ubat..baru leh zz.. Tp pagi ni pening tu masih terasa.. Aiyarks..


Tadi set jam kul 6.. Pas mandi n solat.. Ngantuk.. Tdo sat.. Sempat lagimzz padahal dh lewat....


Aku pun sedarkanlah diri aku..layan dek ngantuk ni kang tak p office.. Mcm na nak elak ngantuk..aku capai lah tab aku dan mula lah tarian ibu jariku kedua dua belah menaip entry ini...


Rasa Lapar menghantui diri.. Aishh..okelah.. Dh kul lapan.. Aku nk bersiap ke office.. Harap kat opis tak stress..


Ahad aritu bos aku kene tahan.. Dia kene operate apendix.. Ermm semalam aku mc.. Dia takda kt opis.. Harap dia takda lagi arini.. Lau tak makin stress n pening aku...


Hehehe...


Kang bos aku baca saja je.. Ops jangan memain bos n housemate aku sokmo stalk n sometimes dgr aku deejay..


Ok lah.. Nnt ada masa aku update lagi.. Now ready nk ke opis..


Assalamualaikum...


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

7 comments