ati yang sayu

Kenapa lah takleh tdo malam ni... Semalam aku sakit kepala sangat..aku gatal tangan p gugel.. Aku gugel la sakit kepala yang berpanjangan... Huhu... Mcm mcm jawapan yg aku dpt.. Aku cube nengok tentang migrain..tp kesakitan aku ni tak mcm tanda migrain... Aku trnampak tumor otak.. Erm.. Seme simptom mcm aku rasa.. Tapi takkan lah plak.. Dulu aku pernah terjatuh bilik air.. Teruk..tp dh lama.. Takkan plak efect dia.. Arghh mengarut..


Malam ni aku sakit lagi.. Dalam kul lapan tadi tak tahan sangat..aku kol mama n abah suh bwk p klinik.. Ermm...  Tunggu la..meke pun datang,,

Aku p lah klinik.. Mula mula..geram jugak aku ni...


Apa ke hal lah doctor ni..bayar mahal charge dia nye rundingan..last last dia kata pening biasa.. Hello.. Ko tak check aku ko kata aku demam biasa..


Pk lah doc.. Ubat migrain adalah ubat tahan sakit..ponstan.. Tp aku ni dua tiga biji pun tak lot.. Apa hal..? Aku pun ckp lah kt doc tu..sampai menangis.. Aku ckp kt dia.. Doc.. Sy datang sini sebab sy nak check ngan doc.. Saya tak p kt doctor lama sebab saya dh bosan ngan ayat dia.. Asik kasi ubt yg sama... Now saya nak suatu jwapan yg tepat.. Dari jan sampai skrg.. Setiap malam sy sakit kepala.. Itu bukan satu pkara yang biasa..


Dia suh aku check mata.. For what..aku dh check power aku 50/75 only.. Takdanya terukk..ya silau..maybe.. Tp aku dah buat spec kn? So i dont think sebab mata.. Then kata aku tak ckup rehat..tk xckup tdo...? Oke aku leh trima.. Aku pun x thu knp susah sgt nak zzz.... Tp aku taklah jenis mantuk kt opis..


Makan? Dia kata aku malas makan? Pelik lah doc ni..harap muke ensem..


Last2 dia pun check... Dan..... Dia kata aku punya darah tak brape oke.. Aku tanyalah tak oke mcm na.. Then dia kata dia kasi ubat..makan.. Dlaam masa ten days..datang jumpe dia.. Tp jumaat ni kene jumpe dia sekalu lagi.. Check darah semua.. Erm... Okeyla..sekurangnya dia buat pemeriksaan lanjutan..


Actually aku terkejut dgr apa yang dia kata kat aku..tp biarlah nnt aku citerkn..selepas aku jumpe dia lagi 10  ari nnt..


Cume malam ni aku susah ati.. Mama n abah duk pressure aku pelik pelik..


Along.. Please banyakkan berehat

  long.. Please jangantdo lewat

  long.. Please p toilet ati ati.. Asrghh.. Pelik pelik..


Ni aku dh tutup lappy dah.. Tp tab aku ni aku online jugak... Adoi lahh... Mcm mcm...


Mata takleh zz ni.. Mcm na... :-(


Rehatt.. Rehatt..oke..aku rehat.. Aku pejam kan mata ni....


Bismillah...............


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

5 comments

  1. Dear butler cap family awak bank kn be reheat.mungkin pressure boleh jd pnng atau migrain ..tp sbaiknya g cek dkt klinik swasta.sebab Ada Kwan mak sy g check kt hospital Karajan cap xde apa.tengok2 bila cek dgn swasta Ada cancer.so night sy Bnykkn brht.hrp cep at sembuh

    ReplyDelete
  2. nad, sabor erkk.mungkin Allah bagi ujian.nanti sembuhlah.tapi yang peliknya kenapa doktor tu kata biasa ja.?dia tak tahu ka yang nad sakit.pelik bebeno doc tu.p blasah dia sikit. haha. :D harap muka ensem.

    ReplyDelete
  3. mungkin cuaca kot mempengaruhi sakit kepala tu...sy pn cmtu jgk..tp tgk ngn cuaca..klo olwes panas memanjang n rasa haba kering...sure sakit kepala..telan pnadol 2 bj pagi, tghri, mlm pn x lut...so byk2kn berehat...ms nk tdo jgn pk bende runsing, ms kj enjoy bersm kwn..so xla strees sgt kn....kajian tunjukkan bermain ngn kucing leh hilangkan stress...ade kebenaran jgk...wah..dh panjang...hope sis nadea x bertambah pening membacanya...hihi..take care olwes

    ReplyDelete
  4. moga sembuh kakkkkkk

    ReplyDelete