lappy rosak

Huhu... Lapar.... Dari malam tadi tak mkn lagi.. Kebulur.. Ni lah padahnya duk sesorang.. Sabar je la..konon nk berdikari.. Ea tak.. Nk masak tak lrat.. Adoii....


Pening kepala tak kebah kebah... Esok ada apointment ngan doc.. Harap taulah sebab apa.. Berlarutan sangat dh ni..


Arini je beribu kali muntah... Umang aihh... Nama je aku taip beribu kali.. Tp ciput je.. Hehehe...


Cume nk menandakan kekerapan je.., wekss..


Aku kene hapykan diri aku...takleh stress nnt pwning makin truk,,


Aku frust ni..malam tadi nk makan ubat..nth mcm na cup air yg aku nk minum tu terlepas dr tangan... Abis lappy aku.. Aku ni terkejutla.. Last last..


Ermm...... Short trus dia nye screen.. Kecewa.. Pagi tadi aku bukak dia nyala tp last dia terpadam.. Susah ye ati aku...


Ni skrg...mujur ada galaxy tab ni..leh lah teman aku.. Uwa.. My lovely lappy..jangan lah rosak...


Now ngah gune hairdryer tu keringkan dia..

Harap dia sembuh...


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

8 comments

  1. moga tuan lapp n lappy cepat sembuh ea hikhik :P

    ReplyDelete
  2. Wah guna hairdryer tu.alahai nape la terlepas pegang cwn tu.Nad,Solehah hrp Nad cpt2 sihat.lappy nk sihat pn tuan lappy pn kna sihat gak.btl x?hehe

    ReplyDelete
  3. erkkk..cian nad..untung laa owg ada galaksi kan...

    ReplyDelete
  4. sis...klo air tertumpah kt keyboard lappy tu blh meybbkn motherboard rosak...member penah kena...then, lappy dia jd bhn hiasan jer..xleh digunakan lg...sy nyer pn motherboard rosak...klo repair leh cecah 4++ n org kedai tu ckp better bli baru..so sy terpaksa bli baru...nasib baik de tab galaxy kan...

    ReplyDelete
  5. janganlah rosak..nnt mcm na nak updte..heheheh. . Time kasih semuaa..

    ReplyDelete
  6. alorghh sedihnyaa dengar.kenapa boleh tumpah.mesti tangan tak kuat nak pegang.sydi pon penah jadi.tak sengaja terlepas msa nak mamam ubat.dulu penah air masuk dalam fon.guna hairdyr gak.alhamdulillah elok.tu pon dah macam nak mati..grrrr.semoga nad cpt smbh and lappy sembuh gak. :D

    ReplyDelete
  7. kalau lappy rosak mang susah haty giler.

    ReplyDelete