Wednesday

kecewakan sidia

Uwaa.... Lapar.. Adoii.. Bukan stakat lapar tp sedih sangat... Sy dah lukakan ati kawan baik sy.. Mimi...


Sorry mimi.. Sepatutnya ari jumaat n sabtu nad kene folow dia pg ke majlis mcc yg bakal blangsung di perak.. Mcc is stand for malaysian cyber conference.. Huhu.. Semua rakan rakan yang kami kenal melalui dunia it ni akan bersama..


Masa ni lah kami akan jumpe crew crew yg tersayang...


Nad memang kene P sebab nad ada tugasan yg telah ditugaskan.. N meke banyak ckp kt nad kalau nad tak p nad akan kecewakan meke..


Problem is nad tak pnh ke perak.. Tambahan kesorangan...


Satu satu halangan datang... Parents tak kasi..pastu ada kene p kursus.. Kene cikenpox.. N now sakit kepalaaa... Semua tak oke lagi.


Mimi plak sepatutnya ada latihan askar tp akhirnya berjaya dapat excuse..

Dahlah semalam nad sakit... Jadi mak nad tak izinkan nad p.. Jumaat dh lah kene check up :-(


Nad mesej mimi.. N bimbang mimi  kata nad kasi beribu alasan.. No.. Thats not about alasan.. Tp seyesly i cant go..


Saya rasa bersalah when mimi kata dia kecewa ngan saya...


Saya bimbang.. Adakah kawan yang lain akan unfriends saya.. Sy taknak kehilangan kawan baik saya..kawan kawan yang sy syang.. Dan sy taknak langar arahan mak ayah..


Saya tak berani ke sana kesorangan.. Bahaya tu..if ada apa apa mcm na..


Saya sedih... Salah ke sya.. Uwaa..lapar tp selera makan takda.. Time rehat ni zzz kejap.. pastu sat lagi solat....


T.T sedih tak thu nk wat kputusan :-(


Published with Blogger-droid v2.0.4