Tip Melupakan Seseorang

pernah tak korang rasa susah sangat nak lupakan sesorang..
yes! ckp senang.. nak buat tu..

ala!~ nnt ada yang kata.. buat nak apa ingat buang masa..
tp korang tak tahu ada yang menderita..
kecewa..

mereka tu kene lah dikuatkan tuk tabah..

tak semua orang setabah kita..

aku pun tak tabah.. aku jadikan kenangan lama penyebab kenapa sukar tuk aku mencari pasangan idup..
pada aku..semua tu ditangan Allah S.W.T

insyaallah pasti akan ada..
======================================

tp kadang2 aku hanyut jugak..hanyut dibuat perasaan sedih.. ermm..

sebab aku tak macam korang..kuat

namun selepas aku nengok video ni..aku rasa mcm oke sikt.. hehe..

so aku nak share ngan korang :)

========================================
yang susah nak dilupakan... but.. i need to 




mulakan idup baru.. dan lupakan yang lama..


so..takmo sedih2.. jom layan lagu ni sambil berjoget





=============================
thanks sudi baca.. :)

jemputlah tinggalkan komen :)


kalau sesapa nak join group aku kat fb boleh lah join... 





salam sayang dari saya buat korang  :aduhai muahhh :)

You Might Also Like

14 comments

  1. kenangan lama jadikan iktibar, hidup harus diteruskan :)

    ReplyDelete
  2. jangan jadikan kesedihan penghalang untuk kita teruskn hidup ..

    ReplyDelete
  3. musim sedih ke bulan nih? aiyoh... huhu. tadi singgah belog lini sedih jugak.

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaa sweet lak tgk pkwe gan makwe tue hah....untung laaa owg ade kan..

    ReplyDelete
  5. akak, sekarang pun miza tgh cuba untuk lupakan dia, tapi susah ! Dia sgt bererti ...

    ReplyDelete
  6. mmg amik masa lupakan seseorang yg kita sayang kan?!...tpi pecaya la..pelan2 lalui semua itu :)

    ReplyDelete
  7. betul3 , susah nak lupakan org yg d'sygi , donee follow your ! Singgah lahh ~

    ReplyDelete
  8. solehah pn pnh jgk sdih sbb xdpt lpekan ssorg.tp ble solehah pikir yg skrg lagi baik dari dlu,lama kelamaan solehah mampu lpekan dy perlahan-lahan

    ReplyDelete
  9. tips bguna..mmg ssh nk lupakan sseorg..tp,alhamdulillah skg da bleh lpakan org tu :)

    ReplyDelete
  10. x leh nak lupakan walaupun dah 8 bulan

    ReplyDelete
  11. saya baru je lepas menangis
    tapi..
    lepas baca post ni
    thanks banyak membantu

    tangisan dah hilang
    lepas tengok lagu carol tu
    lucu gelagat dia

    thank.. kasi senyuman ..ehh bukan senyuman tapi ketawa :)

    ReplyDelete
  12. thank byk membntu....munkn sy akn cba lupakn nya wat slme ye...

    ReplyDelete