Hari yg indah....

Uh... Hai assalam..morning guys.. Hikhik.. Pejam celik pejam celik dah nak ujung bulan tiga dah... Arini rasa tenang je ati..mungkin selepas tdo awal semalam.. Mam ubat sebab sakit kepala... Bangun subuh tadi pas solat subuh trus bersiap ke office...


Hehehehhe.... Sampai office mcm biasa.. Usha usha nengok ada kerja pending ke apa.. Hehehhee ops..mestilah ada... Arini aku nk kene bukak banyak cek.. Aish... Pastu aku nk kene check balik all belian bagi bulan jan until march.. Ah.. Tp takpa arini mood aku oke so.. No hal.. Aku harap arini mood aku ok sampai esok dan esok dan esokkkk...hihihi...


Semalam aku masuk kerja lambat sebab penat sikit.. Kul dua baru masuk.. Sampai office tak tahu nak wat pe.. Aishh.. Duklah ngan wati asingkan klip kertas.. Hihi...sambil borak n wat kerja lain sikit sikit..sedar sedar dah nak balik...hooreeyy...


Arini kul enam nnt nurul dtg umah.. Kawan sekerja aku tp dia penyelaras akaun di cawangan kluang.. Dia datang sebab esok ada meeting laporan akaun bg tahun 2012 :-D


Mujur nama aku takda esok meeting... Kehkehekhe... Lau tak tak tahulah abis meeting kul baper..adess lama dah aku duk umah sorang.. Arini ada pun teman.., dia duk sini sampai ari ahad..


Oklah nnt lah aku sambung..now nk wat kerja........


(bersambung........)


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

5 comments