Kekasih baru Hafiz AF

awekbaruhafizaf5.png

wah.... sweet jugak.. tp betul ker kekasih? adoii.. sibuk je nad ni nak bz body,, hehehe.. ni pun kebetulan jerp terpandang entry ni.. mungkin korang ada yang tak tahu,,.so nad bgtahu lah ea.. betul ke tak.. hehehe, tu kite tak thu.. paperpun.. hafiz stay cute :)

awekbaruhafizaf2.jpg

alo2 comelnye aweks

Hafiz dikatakan telah menemui pengganti baru selepas Adira. Menurut sumber, gadis tersebut sentiasa menemani Hafiz semasa persembahan dan mereka berdua pernah kelihatan berpakain seragam baru-baru ini. Gadis cantik itu juga dikatakan mempunyai muka seiras Tiz Zaqyah dan merupakan seorang bakat baru yang pernah muncul di dalam sebuah rancangan televisyen seram.

Namun, perkara tersebut dinafikan oleh Hafiz dan memberitahu media bahawa gadis tersebut hanyalah sekadar seorang kawan. Dia yang mengakui sedang mengenali hati budi gadis tersebut juga berharap orang ramai tidak membuat sebarang spekulasi sambil dia sendiri memerlukan masa untuk kembali bercinta akibat fobia dengan pengalamannya terdahulu. Buat masa kini, dia lebih senang untuk berkawan serta ingin menumpukan perhatian terhadap kerjayanya. 

awekbaruhafizaf3.jpg

>> sumber <<

You Might Also Like

9 comments