Tuesday

Anak Separuh Bandar

RCcool  hello ...


okey lah kan.. sebenarnya ari ni aku nak share ngan korang.. lagu yang..sebenarnya best lah jugak.. aku rasa lagu ni sesuai tu para lelaki yang rasa dirinya tak layak tuk para wanita.. RCverysad 


========================================================================





>>> Download <<<


========================================================================
^^-- ni si boypren tu tuju kat si awek dia lah.. cheewahh.. konon2.. hehe :D

skrg korang nengok plak.. apa awek dia balas yek...

========================================================================




>>> Download <<<


========================================================================



Sebenarnya aku dapat lagu ni dari Sheena .. dia tujukan lagu dia ni buat ehem2 dia.. Joker... dengar punya dengar syok gak :D so share lah ngan korang :D

thanks sheena :D