Anak setan? Anak sapi? Kucing Lesbian?

hahaha!~ assalam..adooi. apa lah aku ni.memaghrib sempat lagi nak publish blog.. isk isk isk.. tajuk plak mcm nie..adooii.. maaf ea..


sbnrnya aku ni tadi duk lah dengar redio RileksFM.. pastu ada lah dua tiga kali dengar lagu ni.. kucing lesbian nyanyian kungpow chicken.. adoii klakar2.. pelik pun ada.. 

masa aku deejay pernah jugak ada listener minta lagu ni.. tapi aku layan jelah.. ari ni duk dengar2.. mcm terasa pelik je lirik dia..adoii.. mang pelik pun.. aku pun apa lagi.. duk kat umah.. pas kerja tu.. gugeling lah.. susah gak nak dapat.. puas aku seacrh.. kucing lesbian.. kucing garong..kucing.. lesbian.. adooi.. mcm2 anasir kuar..

hai!` aku pun bukak lah 4shared. then.. kuar lah nama penyanyi.. apa lagi.. aku pun u tube lah..nak nengok bideo.. ahahahah!~ nak lah nengok cengana bideo klik dia.. aish.. jangan pk bebukan.. lagu ni kan mcm kartun. tu yang xcited tuh.. last2. jumpe lah bideo ni...

aku ni..bagai terkena kilat.. duk gelak tak henti2..Rolling  aduhai.. tak tahu lah dak2 ni nak di panggil apa.. apa ke hel lah meke duk wat mcm tu.. malunye..adooiyai..

ce korang nengok bideo ni..




tak tahu nak ckp pe.. gelak2. je lah ..  Rolling RollingRollingRolling

ok lah.. ni lirik dia.. sapa nak?? kalau nak angkat tangan .. RCwelcome

oh tuhan ternyata dia lesbian 
padahal aku di sini udah gak kuat nahan 

oh tuhan ternyata dia lesbian 
padahal aku di sini udah gak kuat nahan 



aku ini anak sapi 
kalna nenennya langsung dari sapi 
aku ini anak setan 
kata mama udah kelewatan 
aku ini anak monyet 
kata papa halus disilet 
aku ini anak ayam 
kata nenek aku anak halam 



repeat reff 



aku ini bagai kepompong 
belum sahabat bila belum dise*sensor* 
aku ini bagai ulat 
kalo bangun bisa jadi ulal 
aku ini bagai kelinci 
lima tahun udah ejakulasi 
aku ini bagai kuda 
sambil nenen bisa sambil ngelaba 



repeat reff 



aku sekarang suka kucing 
tapi kucingnya tak suka aku 
dia cantik juga lucu 
bulunya lebat tapi pipisnya bau 
kucing aku makannya whizkaz 
sedang aku suka minuman kelas 
aku sedih kalna helan 
telnyata kucingku kucing lesbian


=================================================================== 

saya tau mesti ada yang nak dunload lagu ni kan..?? sapa nak mcm biasa angkat tangan  RCwelcome

Rolling



You Might Also Like

3 comments