Sedih Giler !

Miszz Nadea

huhu!!~ aku baru jerp post entry.. pasal aku  n dunia internet... :( tibe2 ari ni mcm dah ditakdirkan untuk aku kurangkan beronline ttp cukuplah sekadar untuk blogging... aku sedeh giler.. bile aku di humban keluar dari group2 yang aku slalu lepak.. bukan 1. bukan 2 tp ke tiga2 group yg aku dah habiskan masa yg lama di sana.. itu lah tmpat aku blaja..tmpat aku berkongsi suka duka.. tmpat aku mghbiskan masa di kala online... 

aku sedeh.. sebab persahabatan yg aku hulur tak ternilai dari peraturan yang meke buat.. aku malas nak mention..sebab aku taknak besarkan semua ni.. aku rasa tak salah aku luah kt sini..sebab ni  mang blog personal aku.. apa yg aku buat..selagi tak menyakitkan ati org aku akan try kongsi ngan korang.. dan aku tak pun p pomot kat mana2.. kalau korang baca.. n drop kan komen..mungkin ada nasihat dari korang untuk aku...  kalau tak baca.. anggap je lah aku tengah bercakap sorang diri didepan cermin..

entah lah.. aku tak tahu perlu ker aku berkecil ati..ntahlah..sebab slama ni aku online pun sebab tu... kalau dah tak duduk kat sana apa lagi aku leh buat.. semenyer berkait rapat..

perlu ker aku menjauhkan terus diri aku dari meke.. ? meke tak pedulika..aku je yg emo bagai..dah sedeh... korang tak rasa.. mang lah mende ni simple jerp tp.. aku sedeh.. :(

tempat yg slalu aku duk.. komen2.. share2..lawak2.. pastu kene humban.. mesti lah sunyi pas ni.. tak pasal2.. hubungan aku ngan kawan2 lain lost mcm tu :(

takpalah .. aku trima.. aku akan cube biasakan diri aku tanpa semua tu..walaupun susah.. mungkin aku kene buat fb lain..sebab fb ni dah banyak kenangan :(

aku pasti akan rindukan korang.... rindukan deejay.. rindukan semua.. semoga korang takkan pernah lupakan Misz Nadea... aku akan sentiasa.. menjadi silent reader korang.. memerhati dari jauh... mendoakan kesihatan korang.. kejayaan korang... trima kaseh.. atas persahabatan selama ni...

meleleh air mata dgr lagu ni...





sedih ayat dia yang ni :

1. Dalam 1 ari.. saya hilang semuanya

2. kalau ada jodoh..kita jumpa lagi  

insyaallah... nad akan simpan kenangan ni..

trima kasih dekat Ana Dira : some1 yang nad syg sangat.. mengenalinya bukan dirancang.. tp dapat rasai persahabatan dia yang ikhlas.. yang mana dia sentiasa ada disaat aku memerlukan..



trima kasih untuk kata2 ni Ana Dira....

You Might Also Like

2 comments

  1. kadang2 kita rasa tersisih terbuang, tapi percayalah masih ada yg sayang padamu.. =)

    ReplyDelete
  2. Bila sy sedih,, I'm telling myself that, Allah love me.. so,, remember that Allah always loves u... =)

    ReplyDelete