PANGGILAN MANJA???? AUWW!!~ PERLU KER?

 

SAYANG/CAYANG/YANG – Panggilan ini antara panggilan2 yang umum buat mereka yang mengasihi sama ada buat anak, kekasih mahupun suami isteri.

HUBBY – Buat suami tercinta
MAMA/PAPA/MAK/AYAH – Ramai kot anak2 muda gune istilah ni.. tp sbnrnya.. panggilan ni sesuai untuk suami isteri yang baru berkahwin..  tambah2 yang baru menimang cahaya mata..nampak lebih keibuan n kebapaan lagi.. ea tak?

BABY / BIE  - Bagi orang luar yang mendengar mungkin Nampak geli.. hehe!~ geli ker? cecece.. padahal  dia ngan gf n bf dia duk panggil istilah mcm ni.. hehe :P  mcm kelakar je kan.. baby tua.. hehe.. tp kire okey lah... sweet gitu..

ABANG – panggilan penuh hormat buat suami

DARLING / LING /DEAR /HONEY – mungkin Nampak mcm mengada2..tp tulah.. masa ngah hangat bercinta nilah gelarannye.. hehe.. kalau yang dah kawen tu takpalah.. Nampak sweet..yang belum tu.. Nampak sour kot.. hehe :P

Masa baik je istilah2 ni berguna..cube time gado... hehe.. BABY jadi BAB* ahahaha.. seme ntah kemana..aku kau je terus..apa kata selepas ni..kalau gadoh pun korang still lagi gune panggilann i..mesti tak gadoh..

tak pun kalau korang geram ngan bf/gf korang kan... bile dia kata :

pasangan :  Iskk!!~ dah lah.. malas nak dengar !!~ WHATEVER!!~

So korang jawaplah :

WHATEVER U TOO!!~ hahahahaa.. so sweet... :P

Sekian saja entry sengal untuk ari ni.. so apa pun panggilan.. pandai2 lah korang pk ea.. jaga diri.. hiasi peribadi.. muahh.. hahaha.. :P 

jemputlah baca 3 entry saya yang lepas sekali... taknak pun takpa.. just nak share story jerp.. hehe :D


================================================..::[[MN]]::..==================

You Might Also Like

4 comments