Sunday

ANA DIRA

aku tak tahu kenapa dengan aku.kenapa aku terlalu sensitive..sehingga aku beremosi sekali... aku sedeh sangat. mungkin aku tak patut bersedih mcm ni.. tp ialah.. segalanya dah terjadi..

aku mempunyai seorang sahabat yang mana aku mengenalinya hanyalah di facebook. sahbat.. facebook.. ermm.. mungkin korang pk merapu.. tp ati ni je yg tahu kenapa aku suka berkawan dengan dia lantas menjadikan dia sahabat sejatiku.. :( tahap sejati mungkin belum sampai.. tp... keikhlasan ni amatlah jujur sy serahkan...

aku tak tahu kenapa tapi sejak dia menghilangkan diri..aku jadi down..aku jadi sunyi..aku jadi ilang marah.. aku jadi murung.. aku bersedih dan aku pun seperti hilang arah.. aku sedih..siang malam..waktu berkerja dan semua.. semua kerana dia.. ntah lah knapa.. knp aku je yang jadi mcm ni sedangkan dia mungkin tengah bahagia ngan insan tersayang... ngan kluarga ..ea tak.. 

aku ngakui aku kene respek permintaan dia.. betul ckp myra aka aii ajee dia kata aku kene repek permintaan ana dira.. aku kene trima apa yg dia minta..dia cuma nak jauhkan diri dari fersbuk.. katanya dia dah jauh dari dunia nyata dan skrg dia nak kembali seperti manusia normal.. ermm.. aku menitis air mata pk mcm tuh... knp dia perlu pk mcm tuh..adakah berkawan ngan aku ni tak normal.. takpalah.. kalau itu yang dia mahu..aku terima..

aku pun tak menyesal mengenalinya dan berharap dia akan kembali.. aku pun tak mo sedih2 lagi.. hehe..segan dekat muz n fruit heaven yang dok dengar tangisan aku ni..

aku bukan apa..cume aku sedih sangat.. erm.. mungkin aku tak patut meletakkan satu hubungan yang serius sebab ini lah akan terjadi.. takpalah..aku trima..aku harap semua akan kembali seperti biasa... aku tak marahkan dia.. dan aku takda sebab nak marahkan dia.. n aku hormati keputusan dia.. dan aku sebagai sahabat sepatutnya aku kene faham.. yes! aku dah faham dan aku tak menyesal pun kenal dia.. erm...

aku sedih sebab aku rasa kehilangan sahabat.. tu je.. n kini aku takkan sebut lagi pasal dia.. bior masa menentukan.. :)

sorry kat member2 lain.. just teremo pasal Ana Dira.. moga dia bahagia dan beroleh ketenangan seperti yang dicari.. Ana Dira : thanks coz being my frenz :)


Ana Dira...
Seorang sahabat sejati adalah anugerah dari ALLAH.. Kemana dia pergi kita kan mencari.. Dari mana dia datang tak perlu kita ketahui.. tp kemana dia menghilang kita pasti merindui.. Carilah sahabat yang apabila dilihat wajah dan tingkahlakunya menjadikan kite seseorang yang ingat akan Allah s.w.t dan apabila mendengar perbualannya terasa iman bertambah didada.. Apabila kita mendampinginya bertiup rasa ketenangan dalam jiwa.. Itulah yang aku rasakan dan pada aku.. Itulah nilai sebuah persahabatan yang sebenar-benarnya...