Blog aku di Rampas ?

huhu!!~ haiiii... Assalamualaikum.. hiihi.. apa khabar semua!!~ alhamdullilah,, dibukakan minda untuk nad mengepOst entry kat sini.. pejam pelik pejam pelik... mak aihh berkurun lama tak pOst entry,, aduyaii!!` apa lah nad nie.. teruk bebenOr..

Sampai ati betul nad biarkan blog nad ni mcm nie.. isk isk isk.... bersawang abis.. mujur ada jugak yg sudi datang jenguk.. ..

Nadea !!~ Nadea!~ apa lah kO nie.. 

berbalik pada tajuk.. sbnrnya aku saja je buat tajuk mcm tuh.. kOnon2 nak suh lah org dtg jenguk..wahah!!~ apa daa.. tak bagus langsung idea.. sbnrnya kan aku ni bukan malas nak pOst entry tp aku.. ermm.. seyesly aku tak mampu nak mengembangkan cerita2 aku.. ye lah.. aku busy.. busy?? busy?? hehe..busy jugak.. yg aku sempat hanyalah berfesbuk sambil siapkan kerja2 office kt umah..sambil2 intai dak2 BCR ngechat.. bayangkan.. nak mendeejay pun takda masa...

tp tu bukan alasan yg sebetulnye..

Dulu.. aku jarang online n blogging sebab aku pindah umah di kawasan yang coverage dia teruk... ari2 aku merungut tak leh Online..  then aku ngan kawan2 pun decide lah pindah umah.. but!!~ but!!~ arrghh!!!` tensiOn nyer!!` lappy plak prOblem!! isk isk isk!!` prOblem yang mana dia asik hang.. sound device dia prOn kot..asal je pasal mende yg berbunyi walau pun setitik..dia akan hang!!~ dan bunyi bising!!` uwaa!!!~ tak syOk betul..

da berbulan aku tak mendeejay.. aku tak blogwalking.. uwaa!~ seme sebab line n lappy.. aku sbnrnya nak p format n anta service.. tp tu lah aku ada 1 jerp lappy n dalam ni banyak mende penting yg perlu di buat ari2.. aku plak takda harddisk untuk aku simpan mende alah nie.. ermm!!~ so tangguh2 lah dulu... stress!~

insyaallah pas raya nie aku p lah anta service!!~ hOpe elok lah kan...

skrg ni aku gune lappy hOusemate aku.. hehe!~ wat mcm arta jap leh tak.. hikhik.. maseh lah kat cik yanna nie sebab sudi pinjam kan nad mende alah nie.. hehe..

nad rindu sbnrnya kat blogger yang rapat ngan nad.. tambah2 geng dari BCR.. nad ni jarang p lepak2 ngan meke..selalu stalk dari jauh jerp..  sebab pe.? ntah.. hehe!~ btw still syg korang tau..

aku nengok skrg ni mak aihh.. ramai blogger2 kite pandai mendOodle.. wOw.!~ tahniah... seme hebat2.. pandai melukis.. xtually nad ada chitchat ngan aleeya... ala 1 of the famOus blogger.. dia ni pun pandai mendOodle.. hehe!~ sambil2 chat tu minta lah dia wat 1 dOodle.. hehe!~ tapp!!~ sekelip mata jerp!` terus siap doodle nyer.. wew!!~ terharuuu!!~ nak nengOk..?? tadaaa kat bawah nie!!~ :D



sweet tak?? hehe!!~ sweet kan.. masehh leeya.. syg dier...

So nad pun apa lagi nak lah cube gak mendOodle ni.. tp.. adooii kene blaja lagi lah ngan meke2 ni kan.. 

okey!!~ mata pun dah stim.. opss.. hahaha!!` sorry.. dah ngantuk.. ye lah dah kul 1pagi.. esok kerja.. lusa cuti.. hehe!!` so kene tidO dah.. 


tp sebelum tuh.. nad tak wat pun entry pasal bulan ramadhan dah tibe.. teruk tul nad ni.. erm!!~ apa laaa...

maaf ea.. :( 

okey lah sedar tak sedar dah sampai ke pertengahan bulan ramadhan.. alhamdullilah.. diberi kesihatan yang baik untuk nad terus berpuasa sampai skrg.. alhamdullilah.. so kepada anda semua!!~ teruskan mnunaikan ibadat puasa dengan baiknye.. semOga diberkati oleh Alah S.w.t ...

okey lah.. insyallah..nnt ada masa nak update lagi ea entry ni.. 


You Might Also Like

11 comments

  1. dugaan ni..ada hikmah rasenye..sabar ye nadea ^_^
    fighting! hihi xD

    ReplyDelete
  2. patut la lama menghilang.. pape pun nad tetap di hati.. ops, bukan lesb ye. just friends =)

    ReplyDelete
  3. Alahai, ingatkan lanun mana la yg rampas blog Nadea.. HAHA

    Tula pasai.. coverage internet pown kadang2 mempengaruhi jugak mood kita untuk blogging..

    Chanteklah doodle tuu..
    pandai Nadea bwat.. ;)


    MySuaraBlog: Penyakit Makan Benda Pelik

    ReplyDelete
  4. Naz : thanks Naz : kene fighting ea.. hikhikhik :P

    ReplyDelete
  5. sha : hihi syg... u are my best frenz.. eheheh thanks dear.. luv u too.. opss not les too.. frenz forever

    ReplyDelete
  6. zwan : aaiyookk.. ni mesti tak baca abis atau nad salah citer.. hehe.. doodle ni di buat oleh aleeya lah.mukan nad.. hihihi :P pok kang zwan

    ReplyDelete
  7. Naz : bagilah tips.. mcm na nak dapat idea dalam penulisan blOg

    ReplyDelete
  8. zaza : thanks zaza auuuw.. hihi

    ReplyDelete
  9. liya tak femes pun nad...biasa je..
    apapun sama2..hihi..

    ReplyDelete