Perhargaan Buat Geng Bcr

Ccakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!~ hehehehe... sukenyer aku ari nie.. eh eh takdalah tak suke pun..just bosan jerp.. hehe.. korang nengok aku nyer entry title.. nampak tak? tak nampak?? ce nengok betul2.. adess.. kuk kang..main2 plak ea.. hehe.. okey kalau korang nengok tajuk tuh aku kali ni nak lah buat perhargaan sikit kat geng2 BCr ni ... kenapa??? kenapa??? adess ko tanya lagi kenapa?? suke ati aku lah..saja mengedik nak buat.. asal?? ko tak puas ati? ha??????? erkk.. relexx2 nadea..jangan emo.. kahkah kah.....




okey lah..sbnrnya aku nak minta korang yang mana vote aku... korang vote lah geng2 dari BCR nie.. alang2 sekali shari korang vote tu apa salahnya korang vote meke sekali.. kira bantu membantu amalan yang mulia kan..?? hehehe... [eh perasan aku ni..ingat aku wat entry nie leh ada org baca ker?? aku kan newbie tahap .... mana ada supporter] tp skurangnya dari 1000 yang baca..mesti akan ada sorang yang vote kan.. so..tu kira vote gak lah..dari terkurang 1..betul tak??

So kat sini..aku kasi tahu sikit lah kat korang...sapa yang join Digi Award tu.. supaya korang leh usha2 n kenal2ngan meke..


okey...

Untuk kategori [ Blogger Of The Year ] kita ada : -







Untuk kategori [ Must Follow Personality ] kita hanya ada penyertaan dari Jejaka Terhangat


Untuk kategori [ Pictures of The Year ] ada 3 blogger dari BCr yang masuk termasuk nadea...
tp korang vote lah  dua nie ea :




Untuk kategori  [ Fave Tech Head ] kita ada Enchik Nine



Untuk kategori [Top LOL (Humor) ] kita ada abg senam sapa lagi kalau bukan Sufferzine



Untuk Kategori [ Best Internet for Good Award ] kita ada Syaf


Dan Untuk kategori [ Best Internet for All Idea/Campaign ] kita ada sapa lagi kalau bukan rockers kita



hahahahha!!~ :D ramai rupenye yang join..ada sapa2 lagi tak dak BCr yang join tapi nama dia takda??
kalau ada bgtahu ea.. :)

okey... info ni nad amik dari Bcroom  <--- nak lebih detail klik sini :)

lAstly buat semua yang bertanding dan buat semua yang sudi vote kami... gud Luck n Terima Kasih





You Might Also Like

4 comments

  1. nad dah potong YUyu !!!!!!! sukenye an.hehe

    ReplyDelete
  2. Bagus sesgt Kat :yes untuk BCR dan pada sape yang VOTe tu terima kasih sesgt..

    ReplyDelete
  3. hey, congrates!
    you're ranking num 3 now.
    http://nabilafaryzza.blogspot.com/2011/05/digi-wwwow-awards.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum nad...
    semoga berjaya ya.. dah menang tu, jgn lupa voters dr geng2 BCR ni..hehehe =)

    ReplyDelete