Saya Mahu Header Percuma!

kali nie nak try join satu kontest..hehe kontest ker?? yang bertjuk Saya Mahu Header Percuma! hehe... ciptaan atau hasil idea dari Yiedpozi .... tarikh tutup 10.4.11 sempat ke ni?? hehe gune plak random.org so tak rasa leh menang..sebab nad pernah buat giveaway gune ni..so.. atas nasib jerp...
kita copy sikit dari beliau nyer entry ea....



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan hye kepada semua blogger-blogger yang selalu melawat blog Yiedpozi [Dot] Com. Korang apa khabar? Sihat? Sihat hendaknya. Ok. Sekarang ni aku tengah rajin design header. Tapi tiada orang yang nak tempah buat masa ni. Huhuhu. So, aku buat keputusan untuk bagi header secara percuma untuk korang. Tapi korang mestilah ikut apa yang aku suruh buat. Korang berminat untuk dapatkan header percuma yang di'design oleh aku?, sila teruskan membaca k.




Apa yang perlu korang buat?


1. Buat satu entri yang bertajuk 'Saya Mahu Header Percuma!'


2. Pasang banner di atas dan linkkan ke entri ini


3. Submit link entri di ruangan komen di bawah


Hadiah


Header untuk 3 orang yang bertuah


Tarikh tutup: 10 April 2011 (sempat ker?)


*Pemenang dipilih secara random menggunakan Random.org


P/s: Apa-apa pertanyaan, boleh diajukan di ruangan komen di bawah.


P/s/s: Jikalau penyertaan melebihi 300 orang, hadiah akan ditambah.


kenapa nad join??? sebab nad nak tukar header ni.. nad nak isi yang takda gambar.. hehe.. nad cube gak wat tapi takda idea yang cun..header asal nad ni pun solehah yang design asal.. menang atau kalah its okey.. yg penting.. nad join kontest ni...sebab secara tak langsung blog nad tersebar dari sini... thanks :D

You Might Also Like

5 comments

  1. eh?header da chantek pon nak jgk:P

    ReplyDelete
  2. haa camane? dah tau result ke sape yg menang contest header tu? gudluck nad.. :)

    ReplyDelete
  3. nazirul : nad nak header yang len.. kalau leh taknak isi pic..tapi nak ganti takda yang sesuai..tu cube...

    ss : tak p tengok plak..hehe sebab line sengal

    ReplyDelete