Kebangkitan Semangat Nadea



wow!!~ tajuk!!~ betul2 patriotik.. kah kahkah!!!~ erkk.. jangan gelak,,apa lah duk gelak2.. tak elok k.. i'm sorry.. :)

okey.. malam nie aku nak post entry sikit lah... ingat nak study.. tp jap2 lagi.. malas plak.. mak aihh..exam dah dekat ni nadea...aku  study jap lagi lah..ala..jap lagi..skrg nak post entry jap.aku tak tahu nak post apa,, ari ni masih lagi org sibuk n gile ngan Digi Award tuh.. isk isk isk..aku ingat nak masuk satu kategori jerp.. tp ada sorang member ni.. dia kasi plak semangat untuk aku join kategori yang plaing besh..paling popular.. kalau setakat aku nye blog.. bek tarik diri cepat lah..wat malu jerp... tp aku nie jenis yang..... takkan mengundur..so aku folow je lah.. hehehe...aku pun join lah..Blogger Of The Year....


aku masa aku p submit penyertaan tu aku tertanya2.. eh bior betul aku nie.. nak ke rank 100 pun takkan boleh.. isk isk isk... ni kang plak nak top 10.. takpalah aku pun..cube je lah... niat aku nak mengeratkan ukhwah..ehhe :P

aku pun masuk lah..semalam aku join...ranking tu. mula2..aku nengok biasalah... duk tangga 100 lebih kee 200 lupa plak..pastu naik..jadi 68..pastu aku nengok 5 puluh lebih... aku terkejut makin naik dan terus naik..sampai skrg dah ke ...... 15.. sehingga saat nie.. tak sgka kan.. hahaha.. leh jugak jadi top 20.. isk isk isk

---------------------------------------------------------


bangun pagi2 nie.. ya ampun.. tertido tupenyer...entry semalam terhenti setakat diatas.. hahaa!!~ lawak!!~ tak sempat nak publish n habiskan ayat.. adusshh!!~ spoiler betul...

bangun pagi2 member aku kat facebook bgtahu yang rank aku dah naik ke 12..pastu jatuh balik 13... isk isk isk.. makin naik lah.terharuu.ada jugak sudi support newbie mcm aku...

aku join nie bukan nak hadiah ke apa..cukup lah aku dapat bawakkan diri aku n blog nie ke atas.. aku ni tak pandai nak berkata2 menulis.. tp dengan semua nie membuatkan aku bersemangat nak update blog.. aku nak kongsi tutorial pun tak leh sebab newbie kan... tak pandai sangat.. tp kalau korang nak tahu pasal account ker.. mirc ker... boleh lah... hehe..

seyes aku ckp... aku memang dahagakan komen korang... tapi aku fham.. aku sendiri susah nak komen korang...takkan korng nak komen aku kan..btw aku nak bgtahu mcm  yg pernah aku bgtahu sblum ni yg aku baru pindah umah..jadi.. line teruk sgt.. pas aku dah pasang strymx ujung bulan nie...haa!!~ siap lah korang... akan ku serbu blog korang.. hehe....

aku semalam kan nengok lah stat kat dashboard tuh... erkkk terkejut plak nengok blog aku di view semalam sebanyak 1000 kali.. isk isk isk..selalu aku nengok sehari mesti tak lebih dari seratus lebih jerp... sian kan?? sian tak?? hahaha.. takdalah kesihan sangat... :P


okey lah aku ketandusan idea nie... nnt aku post entry lagi.. hahahaah!!~

semua pasal tertido semalam...

p/s  : kepada semua blogger2 newbie.. jangan lupa vote sy...

PICTURES OF THE YEAR  dan BLOGGER OF THE YEAR


tanpa Newbie... tiada Otai


You Might Also Like

2 comments

  1. jgn risau,an vote blog nad tiap2 hari..hehee..semoga berjaya..kalahkan ben tu..hukhuj..

    suke ayat ni

    tanpa newbie,tiada otai

    ReplyDelete
  2. be strong. :)
    mmg bkn snng nk naik atas.
    but be proud . dengki2 nie mmg normal dikalagan org melayu.

    ReplyDelete