Digi Award ?? knp hentam sy??knp Pertikaikan???



assalamualaikum... sedeh..sakit ati.bengang dan mcm2 aku rasa..terkilan pun ada... kenapa hentam aku?? kenapa pertikaikan aku?? kenapa tuduh aku mcm tuh???/ okeyy!!~ aku ngaku!!~ aku ni newbie..blogger bodoh jerpp.. yang tak tahu langsung nak berpenulisan nie.. yang hanya tau merengek2 jerp..tak macam korang... aku join DG award tuh... mula2 mang aku ngaku..aku join PICTURES OF THE YEAR jer..... pastu kawan aku ada ckp join je lah BLOGGER OF THE YEAR .. aku malas nak join sebab aku tau nak naik ranking 100 pun sesakk... tapi aku cube... mcm korang gak..semua publish kat post...fb.. ym.. twitter... dan mcm2... aku ada banyak ker??? 

korang nengok n kira aku nyer fb?? aku ni mana lah banyak followers?? kalau nak dibandingkan ngan otai2.. aku nie nyer kawan2 lam fb...mang lah 1000 lebih.. tp korang lebih banyak...  aku post kat fb suh vote???....  korang pun buat kan??? jadi bila dah post... ramai lah vote? salah aku ker?? salah ker?? kalau meke vote.. ye! mang lah meke mungkin bukan dari golongan blogger?/ tp aku leh kenal ker??? Boleh ke aku tau? ke aku nak kene tanya satu persatu nama sapa vote?

jangan nak kata aku nie bertungkus lumus buat vote diri sendiri... aku nak bagitahu korang!!~ aku tak pernah vote diri aku sendiri..sebab aku dah janji aku nak vote dua orang dak ni...

untuk BLOGGER OF THE YEAR aku vote : RemajaPower  ..

untuk PICTURES OF THE YEAR aku vote: Paan 

aku pernah vote beberapa lagi blogger lain... tp bukan kategori aku....

come on lah guy... aku mang terkilan bila ada private no dan no celcom kol aku..maki2.... n ckp bukan2...  aku ngaku aku ni tak sampai setahun jagung ( bulan may baru setahun ) .. tp jangan lah mcm hina sangat kalau aku join blog nie...

akubukan nak emo..tp kalau aku tak jelaskan mcm2 penilaian korang kasi aku..ermm... okey.. aku post kat facebook.. then... org vote aku.... aku takleh halang..sebab korang pun wat mende yg sama kan..aku bersaing betul... aku tak tipu.. satu lagi yg korang ni cepat melatah kenapa??? due date dia lama lagi.. nnt esok lusa aku jatuh lah ranking... jangan lah korang risau... aku tahu aku tak layak di vote... tapi korang tak layak hentam aku... bukan sorang dua.. tp dekat 5 orang.. aku tahu korang sayang blogger2 otai korang.. korang beria maki aku..sebab ranking blogger otai kesayangan ko jatuh... salah aku ker????

korang apa tahu?? aku ni nak blogwalking pun susah..nak buka web digi pun susah..aku kat umah line teruk..pakai maxis broadband line pun mcm ampeh.... aku nak post entry.. ni ha?? taip panjang2 lam blog..pastu berlari kuar jap.. nak publish..lagi korang kata aku gune cara tipu.. come on lah guy!!~ :(

aku ni siang kerja... kerja kat opis..dari kul 8.30 -  5.30 aku buat akaun... mana ada masa nak p vote diri sendiri ni.. aku plak masih belajar... ngah final..kat uitm..baik aku study lagi bagus.. dari vote diri sendiri or jalan2... mana ada masa nak wat or rancang strategi..

okey!~ aku ni deejay redio on9... hello.. ada org pertikaikan sebab aku ni deejay redio on9? thats y ramai vote aku.. okey..1st... aku tak leh tahan n halang sapa vote aku.. ke dua.. aku rasa bukan aku sorang je yang pernah terlibat ngan redio2 on9 nie.. kalau nad dibandingkan aku ngan blogger2 otai..mak aihh.. langit ngan bumi... jangan lah komen mcm ni.. be profesional k...

k la..aku nak sambung study... 29 ni exam kul 8 kat shah alam..esok turun kl... pergi bukit jalil... :( tak pernah p sana.. buat kawan2 sy minta maaf.. kalau korang rasa saya layak di vote..silalah vote..kalau tak layak... jangan vote ea.. maaf.. assalam...


You Might Also Like

24 comments

  1. chill la..adat la manusia nie ade yg dengki..teruskan la usaha kamu tue k.. jgn sesekali rase down pulak..tata..

    ReplyDelete
  2. luhan perasaan yang menakjubkan ...
    biasa la mulut/tulisan org tu hak dia...

    Jom Join Geng 701 - PCE Site ©

    ReplyDelete
  3. rezeki masing2 la,kan..

    pesal diorang nak marah2 awak pulak? mana diorang dapat no awak?

    ReplyDelete
  4. rezeki masing2 la,kan..

    pesal diorang nak marah2 awak pulak? mana diorang dapat no awak?

    ReplyDelete
  5. its okaylah nad sayang..
    tau awak pun penat banyak lagi benda nak kena fikir.Adat manusia memang begitu.Bukan senang nak puaskan hati semua orang.Btw fokus untuk final tu dulu..wish you best of luck..kita pun ada paper on 29..hehe

    ReplyDelete
  6. diorang tu otak x gune...diorang pikir diorang je nak menang kan..kamon nad..an sokong nad ni..tiap2 hari vote nad...

    benda dengki2 ni biasa la nad...syaitan kan sentiasa hasut manusia2 yg lemah iman ni..tapi nad kena kuat..jgn lemah dgn dugaan biasa neh..

    gud luck !! :D

    ReplyDelete
  7. SaBar BeBanYak YEa Nak.... Jgn DiLaYan Orang Macam tu. Baik Kan Je.. Tapi Pelik Gak Mana Diorang Dapat No Nad...??

    ReplyDelete
  8. ada lah tu orang kasi... number nad mang ada yang tahu.. ntah lah..

    ReplyDelete
  9. ni semua perasaan iri hati, just ignore k

    ReplyDelete
  10. npe msti hina blog kau.kite sptutnya sling mmbantu..kan2x?? http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. kenapa nad masuk??? :hah
    hahaha XD sebok je orang tu jeles nadea masuk contest..kan kan kan?

    ReplyDelete
  12. uish, smpai koll hp..nadea ada bg no kt sapa2 ke?..bhya tul diorg,,suka sgt mndengki....

    ReplyDelete
  13. moga kamu menang.

    vote saya untuk Tun Dr Mahathir.

    jemput ke blog saya ye
    memyselfandnotirene

    ReplyDelete
  14. Nad jangan ar sedih2...xyah beratkan kepala nak fikirkan mereka,, mereka dan mereka tu...

    undi tu kan rahsia...ada pula nak marah2...isk!!! agak-agaklah jugak...

    ReplyDelete
  15. chill nad..insyaallah ade hikmah, mane tau org dop kata gitu, lastnya kita menang jugak...rezeki masing2lah kan...haipp mcm2 lah org ne=)

    ReplyDelete
  16. satu benda yg farhan pegang dgn kata2...
    bila kita gagal orang akan cemuh kita..bila kita berjaya orang akan dengki pada kita..betul x??
    tapi ini dugaan Allah kan??

    ReplyDelete
  17. hehehe... thanks.... terharu sangat..ada yang faham :(

    ReplyDelete
  18. baru tau pasal ni dari entri JT.. sian nad. tak patut betol la yg kutuk2 tu. sabo k? :)

    ReplyDelete
  19. sabar eks...saya pun baru nak kenal-kenal empunya blog ni...:)

    ReplyDelete
  20. Misz Nadea tidak bersalah...
    Biarkan jerlah apa orang lain nak kata...

    Be yourself..

    Kapalterbang bateri

    ReplyDelete
  21. sunah mohammad : makaseh..salam pekenalan ea :)

    ReplyDelete
  22. Miecyber : thanks.. kasi semangat.. yaa.. be my self :D

    ReplyDelete