bila aku jatuh cinta..mana aku akan pergi

kau jaga selalu hatimu...saat jauh dariku..tunggu aku kembali

ermm..aku akan kembali ker??? tak kot.. kerana bila aku mula syg aku akan pergi..jauh... dan jauhh..

mencintaimu..aku tenang... memilikimu..aku ada...di setiap engkau membuka mata..
merindukanmu..selalu kurasakan..itu yg selalu aku inginkan..

tapi!! :( kau makin jauh.. uwaa!!~ feels lost

kau mampu membuat ku tersenyum dan kau bisa membuat nafas ku lebih bererti..

ku menyayangi mu :(

tapi... aku tahu..aku hanya bertepuk sebelah tangan...

cume aku harap ko jaga diri kau. makan ubat tu...

tido kene cukup...

nnt jangan lupakan sy..walau sy dah jauh ea...


-
-
-

ada orang yang sayang kan kau..mungkin lebih baik dari aku..
bukakanlah ati untuk sidia.. yang betul2 syg kan dikau

-
-
-

arghh!!~ tak tahu nak post apa dah.. buntu.. tak tertulis.. 

THE END

[ENTRY TERGANTUNG]

sorry

You Might Also Like

1 comments