Digi Award ?? korang wajib baca entry nie

uwaa... esok ada exam... ari ni takleh focus on study bile DIGI AWARDS jadi tekanan pada diri aku.. :(

terkejut bila ranking Blogger Of The Year yang aku join dah naik ranking no 4 ..

apa yang telah berlaku.. :( aku jadi takut...serba salah.. biarlah ramai nasihat tp ketakutan aku terasa..

nad nyer folowers sikit...

takkan nad leh dekat ngan meke..

aku takut...

sebab kalau kita lintas blogger femes.. bukan respek yang kita akan dapat
tapi kutukan..

sebab mereke ramai pengikut setia..


sedangkan aku??

pengundi mereka adalah blogger...

sedangkan.??? hanya pengguna internet..


aku promosikan kesana kesini line aku..

dah mendapat banyak undian.. melalui pendengar..kawan fb.. 

sedangkan mereka???

nnt aku kene boikot..pastu?? aku tak leh berblogging..

aku taknak hadiah nie..aku taknak populariti..

aku just nakkan persahabatan..

---------------------

You Might Also Like

11 comments

  1. dun worry... setia vote kamoo... hahaha.. :D

    ReplyDelete
  2. aigooo3.. saya nak Nadea menang..! ya be da du.! tu pun sebab nadea rajin ping link tu kat mana2..tahniah atas usaha NAD :D

    ReplyDelete
  3. TerUs Kan Je Nad....meyerah bukan DataNGakan Hasil apa Pun..... kita nak mencari kawan..bukan Lawan....
    SYaf Sentiasa Sokong Nad..

    ReplyDelete
  4. assalam...apapun tetap nak vote nad...hehehe

    ReplyDelete
  5. hihihih..ape yg kita mulakn,perlu kita teruskan smpai abes..keep it up..lantak la org nk ckp ape pasni..join another kategori..LOL..keh3..

    ReplyDelete
  6. sokong ezad...alang2 menyeluk pekasam,biar sampai....err..an x suke pekasam,hahahha,,apepun nad kena sentiasa berusaha..nad boleh..BCR sentiasa di belakang nad..

    hehe..

    dah vote nad untuk hari ni.. "D

    ReplyDelete
  7. kemon nad.. kiteorang kan ade.. budak2 bcr yg lain sume support nad tau. rilek k? kalo diaorang serang nad, kiteorang kan ada..


    gudluck eh nad? jangan disangkal kemampuan diri.. :)

    ReplyDelete
  8. ko taknak hadiah ... leh kasi kat aku

    http://touyakaruma.com/blog/

    ReplyDelete
  9. kah kah kah!!kalo menang wt ar gathering...

    ReplyDelete
  10. hahahahha.. gathering?? hehehe... takkan menang punya.. top 5 pun dah ok.. tapi top 3 lagi okey!!~ :D

    tampo ezad lelaju

    ReplyDelete
  11. tapi asal picture of the year letak blog header? macam klaka jerk :D

    ReplyDelete