Friday

Digi Award ?? korang wajib baca entry nie

uwaa... esok ada exam... ari ni takleh focus on study bile DIGI AWARDS jadi tekanan pada diri aku.. :(

terkejut bila ranking Blogger Of The Year yang aku join dah naik ranking no 4 ..

apa yang telah berlaku.. :( aku jadi takut...serba salah.. biarlah ramai nasihat tp ketakutan aku terasa..

nad nyer folowers sikit...

takkan nad leh dekat ngan meke..

aku takut...

sebab kalau kita lintas blogger femes.. bukan respek yang kita akan dapat
tapi kutukan..

sebab mereke ramai pengikut setia..


sedangkan aku??

pengundi mereka adalah blogger...

sedangkan.??? hanya pengguna internet..


aku promosikan kesana kesini line aku..

dah mendapat banyak undian.. melalui pendengar..kawan fb.. 

sedangkan mereka???

nnt aku kene boikot..pastu?? aku tak leh berblogging..

aku taknak hadiah nie..aku taknak populariti..

aku just nakkan persahabatan..

---------------------