" KALAU NEWBIE TUE NEWBIE LAH JANGAN JADI B*B* "

assalam... cube korang bayangkan apa yang korang rasa bile nampak ada orang pm.. pastu korang klik nama dia..dia taip mende ni " KALAU NEWBIE TUE NEWBIE LAH JANGAN JADI BABI "  ??  pe perasaan korang?? tak tersentap ker?/ hahahhaha!!~ aku sentap beb.. gile mau tak tersentap...

apa hal korang nie??? aku join mende alah tuh sebab nak test jerp..amboii..mentang2 aku dapat masuk top 5 korang nak sembur2 aku.. eh korang kata korang ni pengikut setia meke.. tp sbnrnya korang2 semua ni lah mangkuk hayun yang menjatuhkan meke tau... sepatutnya korang diam2.. p support meke... tapi tak??




korang ni asal??? dah kata aku nie newbie..dah tahu aku nie baru n mentah pasal blogging?? so asal cuak??? eleh... ke korang sendiri rasa aku leh kejor meke?? rileks r bro... aku kalau nak sebut nama ko..aku boleh jerp..tp aku bukan mcm tu..sebab ko mang dah glemer kat sana kan.. nnt ko n puak2 ko lak yang rosakk...

aku bukan nak gado..nak tunjuk hebat..bukan... usaha.. tau tak usaha.. nama pun dia suh vote... sapa2 leh vote.. tak silap aku lah..aku nampak korang yang menyalak cam anjing ni pun masuk gak blogger of the year ni.. asal korang masuk??? bukan ke korang ni kene vote meke..org yang korang sendiri nak jatuhkan tu??

dah r nyalak wei.. bosan..bosan aku baca maki seranah ko tu.. penat.. oh ea!@!~ ko ingat ko nyer geng 100000000000000 juta org tuh best?? aku ada group gak.. BCR <--- ko tau tak?? ko mana tau kan..asik duk bawah tempurung *** jer... 

aku minta maaf lah kalau korang terasa..aku berblogging bukan nak cari gado n publisiti... aku takkan tarik diri... aku akan teruskan..walau apapun terjadi aku bangga dengan aku....

aku tak kaco korang..aku tak nyalak kat korang..so korang diam k.. kalau korang rasa korang lebih senior pada aku..cepat.. aku cabar korang lintas rank aku... kita tengok.. 

aku respek semua blogger... so...jangan hilangkan kerespekan aku tuh..hahaha ayat... :P


so... kepada pengundi2.. jangan risau.. aku takkan dpat melintasi meke yang otai2..jangan risau...

n kepada pengundi yang rasa aku perlu teruskan... keep voting me k.. thanks :)

Nadea :wargh ..............  membara :yes  [malas nak amik icon tu]


You Might Also Like

23 comments

  1. yes! kami di bcr akan sokong nad! teruskan usaha anda :yes

    ReplyDelete
  2. BerMAin DENGan Ikon ....
    :bagus Nad... TerUs Kan :yes
    :geram ngan oRang Yang Kata Diri DIa Blogger Tapi....HamPeh Je....
    TerUsKan :yes YEa Nad...
    VOTe seakan mEnari-nari Lak Kat HuJung Jari nie... Hahaha..

    ReplyDelete
  3. pergh...siapakah gerangan....bala- bala~ sobor je la eh....

    ReplyDelete
  4. mrh nmpk...keh3..relax..

    ReplyDelete
  5. fuiyohh emo nampak? rilek2 nad. huhu. haa kalo free2, nanti try buka latest post dekat bcr.. JT dah listkan geng2 bcr yg masuk digi ni. :)

    ReplyDelete
  6. solehah : yess!!~ maseh support sis !!~ hope group empayar bintang tiga akan support nad!!~ muuahhh!!~ :D

    ReplyDelete
  7. cik payung : terima kasih banyak2... hahahaha... suke sgt.. sambil wink2 kat CP yg cute

    ReplyDelete
  8. Syaf : thanks kasi semangat paling banyak untuk nad!!~ terharuu

    ReplyDelete
  9. Apiz : pendengki tu... hahaha!!~

    ReplyDelete
  10. Ezad : hahahaha.... marah nie..rasa nak gigit je meke2.. hehe.. adess..dah lintas ezad lah.. :P

    ReplyDelete
  11. Batu nisan : nad sentiasa sabar... hehehe :p

    ReplyDelete
  12. SS : hahaha..nad dah nengok.. makasehh bebanyak kat Geng BCR coz sudi kasi support.. terharu sangat..menang kalah len cite..yg penting..persahabatam tuh..still terikat... :syg SS

    ReplyDelete
  13. yanna akan vote nadea tetiap hari.... :yes... nadea boleh...!!!

    ReplyDelete
  14. sabar ye nad..ape je yg kite nak mybe ade risiko..so kne tabah n kuat k..

    ReplyDelete
  15. assalam....sabar banyak2.teruskan usaha...orang macam tuu toksah layan sgt...dengki laa tuuu...

    ReplyDelete
  16. yanna : hehe :terharu... masehhh yanna... syg yanna.. vote nad tau :)

    ReplyDelete
  17. noonaQQ : nad dah bersedia sekarang.. menghadapi meke... its okey... :) nk boikot pun boikot lah.. Do i care

    ReplyDelete
  18. wassalam.... hehe.. okey adam.. masehhh... teringin jadi blogger mcm adam... mcm2 info lam blog :)

    ReplyDelete
  19. encik nine : yess.. betul tuh... thanks

    ReplyDelete
  20. ni cter saya..

    http://www.nizamijam.co.cc/2011/05/jom-maki-newbie.html?utm_source=BP_recent

    ReplyDelete