ingat senang ker nak jadi blogger??



aduhaii.... as salam.. ermm.. ari ni aku duk berjalan2 merendah internet ni... line kat tempat ni mcm biasa lah.. mang tahap siput... skit jantung aku duk menunggu dia loading..emmm,, mang menggangu xtvt betul.. stress!!~ hahahah!!~ tp bagus jugak..sempat jugalah aku ni jeling2 buku... haha.. ni kan minggu exam.. hehe takdalah..aku terpaksa kurangkan mood blogging ni sebab konsentrate tu exam.. cume bila baca ni online tuh kene seragam lah..ahhaha!!~ :D

actually aku dua tiga menjak nie asik emo jer.. mood jiwang jer..maklumlah..bf takda.. hehe.. :P so sebab tuh feling sorang2... semalam kalau tak silap aku aku join lah digi award tuh.. aku usha2... kiri kana..depan belakang.. ades,,banyak kategori.. klik sana sini..mak aih..seme otai2... bukan aku takut..tp aku tahu..aku belum cukup mantap nak duk sebaris ngan meke...

so aku pilih lah kategori pictures of the year..mak aihh..dia nyer penyertaan..bukan main ramai..pengsan aku..aku pun join lah.. menandingkan aku nyer header... haha... dalam maasa sehari..aku nampak aku nyer ranking makin naik.. nak kata tak ramai org join..aku nampak pnyertaan makin bertambah... 

tipu lah kata aku tak pomot kan?? sebab... aku pun bukan lah hebat sgt mcm blogger2 lain yang tak perlu pomot... sekali pacak link.... abis... penuh email... hahaha notification for emaill... hebat... tp aku tak lah..aku suh lah jugak kawan2 yang tolong vote..aku tahu org tuh vote ke tak..tp tuh seme no 2... aku tak minta nak menang kini kalau tak silap sehingga skrg ranking aku dah ke 3... tapi aku tak rasa dah stabill..bila2 masa leh jatuh kan... emm...

aku ni tak pandai sangat nak bercetita..berkomen.. so mungkin aku takda tarikan untuk menarik pengunjung ke blog aku.. tp aku ada persahabatan...satu ikatan yang aku terapkan lam diri..sekali aku bersahabat..selamanya bersahabat.. 

blog aku ni bukannya sekali post 200 komen masuk..kadang2 3 komen pun bernanah aku tunggu..sedeh kan??? :( takpalah aku ta leh paksa.. aku pun jarang komen blog meke2.. actually bukan aku taknak..aku nak..tapi aku hanya mampu baca je komen..sebab line kat umah nie sangat teruk.. :( bayangkan..kalau aku nak post entry..aku taip dulu dalam word..pastu aku angkat lappy p kat luar umah.. baru aku publish..sedih kan :( ermm... 

aku dah aply strymx tp tak datang2..emrmm... mungkin ujung bulan nie kot.. harap2 lah..leh lah aku drop komen kat korang.. 

so sebagai newbie..aku nak minta tunjuk ajar dari kalian semua.. nak minta pandangan..kritikan..dan pesanan.. yang mana leh aku betulkan kalau aku slah dan aku amalkan kalau ianya betul...

aku pun dah ngantuk..so aku nak cari something yang leh ilangkan ngantuk aku... hehe... kemas bilik..pastu aku kene study..baca buku..buat nota sikit..

so kepada teman2 yang sudi menghulurkan persahabatn.. bukan hanya sebagai blogger dan blogger.. tp sebagai.. sahabat yang terbaikk.... jemputlah vote pic ni... bukan nak pomot.. tp sekadar mempromosi :P

vote me k!!~ thanks




You Might Also Like

16 comments

  1. Assalam...Waaahhh Nad adam suka yg statement

    "tp aku ada persahabatan...satu ikatan yang aku terapkan lam diri..sekali aku bersahabat..selamanya bersahabat.."

    and baru tau bertapa susahnya Nad nak tulis entri...keciannya.sabar laa Nad...ada org ke tak...yang penting kita hepi blogging...satu jer tips...promote n ping...facebook tempat yg plg besh...

    ReplyDelete
  2. yeah!!!pg esk me vote lg..keh3

    ReplyDelete
  3. adess... tersedih lah plak... isk isk isk :tampo diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. btul tu nadea, susah nk jd mcm blogger otai.. skali buat entri beratus komen masuk..huhu.. tp cuba pelan2, kita luaskan rangkaian kawan blogger.. kcian nad susah nk update entri ..pkai je streamyx nadea :)

    ReplyDelete
  5. kite belajar dari bawah lama-lama makin banyak ilmu dan makin popular blog. yang penting niat kite blog tu untuk apa.mestilah mencari kawan-kawan yang baik2

    ReplyDelete
  6. sekali bersahabat, selama nya tetap bersahabat.. LIKE IT!! gud luck dear...

    ReplyDelete
  7. betol nad..susah nk jd blogger otai neyh..CG pon sama..rsa seid kdg2 buat entry rp nk dpt komen pon susah..kdg2 tuh org kta bestnya polower rmai..tp xda mkna polower rmai kalo entry xda komen..rsa cm xda readers kt blog kta.. =((

    ReplyDelete
  8. JT sampai sekarang berusaha dapatkan komen2 yg banyak. sangat susah. tp takpe, teruskan berusaha gak..

    kan rank misnadea dah naek nombor 2 tu. kipidap utk dapi juara plak lepas ni yek. ngehh..

    ReplyDelete
  9. Susah k0t jd blogger..
    Hurmm..
    Rank nad dah naik so blnaja2 la owg kat sini..
    HahAhh

    ReplyDelete
  10. Xpaham apa yg caz comment..
    wahaha..
    Sendiri pun pening..

    KAIEZU

    ReplyDelete
  11. wahh dah nampak beza sikit cara nad tulis. baru la tak lost bace bila ade perenggan ni. hehe.


    nak jadi blogger berjaya mmg tak senang. serupa lah macam kite nak lulus exam. takkan berjaya kalo tak usaha kan nad? hehe. gudluck tau nad. :)

    ReplyDelete
  12. gile arghh..top 10 blog awakk


    jom baca dan komen Masa aku bersama Keluarga. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

    undi sy pulak~ lalala

    ReplyDelete
  13. a'ahh. memang susah nak jadi blogger.nak cantikkan larghh.nak wat entry larghh.kan2x.bukan senang nak cari pembaca sejati kat blog kita.macam sydi peminat sejati blog nad nihh .:D

    ReplyDelete