6/4/11 sambungan ketidakpuasan ati

hari ni hari kedua aku kat umah sewa ni..seyesly tertekan..tertekan sebab line takda..korang bayang jan umah ni besar... ada dua ruang tamu..dua dapur.. n seme besar..merata aku lepak..kesana sini sebab nad dapatkan line...seyesly mang stress n bengang gile,,aku kesana sini..keluar masuk duk tepi longkang.... kat dalam keta..atas mtor.. seme takda..yang ada line 1 bar gprs.. line tepon pun sengal gak.. nak kata ni hulu plawok je lah..rasanya  tak lah hulu tp melampau lah cenggini..susah hidup..bayangkan nad nie habiskan masa nad siang kerja..malam online..spend kat intenet tp bile line takda keruan jadinya... bil maxis ni..129 sebulan tahu takk..sapa bayar?? nad kan?? tapi ada dia pk kita gune ke tak?? takdakan?? sakit atini... tapi tetap sabar..sabar ker???rumah ni dah tahap selesa..tp ntah lah..line..adess...jarak ke office..semua jadi singkat bermaksud tiada masalh lah baba mende lain semua banyak kebaikan just keburukan jerp... aku ni dah lah student pjj... kelas yang kene attend adalah i-class ( kelas maya) kene hit  target dia..kalau tak nnt kene tolak markah..tp kalau line mcm ni..mcm na nak masuk portal tuh?? fb??? dah lama hidup berfesbuk walau takda apa2 komen tapi tetap nak singgah... sama jugak mcm blogging..uwaa!!~ dah lama spend masa berblogging n lepak ngan member2 bcr...tetibe kene jauhi meke..mcm na???? stress tak?? stress sangat..kat opis dah lah seme kena block tkleh masuk..entah lahhh...stress tau/// ermm kat umah sewa ni kami duduk berlima.. 3 bahagian akaun ibu pejabat dan sorand dak admin yang sorang lagi dak admin n account tapi jaga cawangan lain.. aduhai..mata dah ngantuk sebab bosan..tak tahu lah leh publish tak entry ni.. insyaallah malam 2 nnt nad post lgi kalau line ada..nad ngantuk nad tido dulu ea.. maaf kalau ayat ngarut :(  bila aku baca balik ayat ni mak aihhh banyak nye kesalahan ayat..haha typo aku ni..tulis kat luar tempat gelak takda lampu jalan..hehe..sian kan aku..sian tak?? hehe... ari ni kat opis aku demam..aku nak cepat baik aku makan 3 biji ubat..2 ubat selsema satu lagi ubat tahan gatal..ubat tahan gatal tu ubat selsema jugak kalau tak silap..kesannya korang tahu tak..mamai..sampai nak berdiri pun tak lepas...gile.. badan mengigil..pastu p lah lepak kat surau...baring2.. mak aih dekat 3 jam tido..pastu segar sikit..bahaya kan makan ubat banyak2.. tapi kira oklah baik sikit... ades.s.nad ni tak mandi lagi pas kerja tadi..so nad nak mandi dululah pastu nad nak tido n study sikit.. apa2 esok je lah nad citer lagi..aktiviti ari ni biasa jep..stress sebab line takda..lepak kat umah..nengok tv yang selama ni nad tak tengok..mandi manda..baca buku n majalah..gosok baju untuk esok...dan!!~ zzzzzzzzzzzzzzzz hahaha!!~ benci i.. apa2 pun i hate u maxis!!~  bye

You Might Also Like

7 comments

  1. sabar ya.. susah gak kalau xde line kan.. saya pun kalau xde line.. susah nak open kelas maya..

    ReplyDelete
  2. susah sgt zic :( rasa nak nangis :(
    kat opis je leh spend masa

    ReplyDelete
  3. hik3 cian nad. tuka ler gune broadband lain. erk ke same jek kalo tuka pon?

    ReplyDelete
  4. aah sama jerp.. tunggu strymx tp tak tahu kawasan nie leh tak gune line tuh..kalau tak leh tak tahu lah mcm na :) mungkin ada hikmah..suh focus ke exam dulu kot :(
    sambil nangis

    ReplyDelete
  5. ciannye nad,guna strimix laa...boleh je..nad duk mne ni??

    ReplyDelete
  6. betul2 guna stremyx lagi best...
    aku kalau tak de line tenet ni, panas punggung aku dibuat nya...

    ReplyDelete
  7. uwaa!!~ panassss mang panas.. hehe :(
    aisya jangan lupa nad ea

    ReplyDelete