Wednesday

hahaha... sakit perot sebab QQ dan AF pepagi nie

hehehe!!~ salam semua..adess... semalam ngah frust menonggeng sebab putus cinta ari ni leh plak gelak2..kelakar tuh..mcm2 ragam manusia ni kan... ari ni tido lewat sebab ajar QQ dan AF setting redio untuk mereka deejay...sapa lah tak kenal ngan QQ dan AF ni kan...sambil2 tolong meke seting n setelah berjya...layan lah lagu yang AF ni putar kan... not bad.. layan rockk..hhehehe..rock kapak..hehehe...gelak jerp...sambil2 layan redio tuh..jalan2 lah kat blog dia... nengok ada plak segmen bloglist2 nie..ades.s..tak faham..alang2 duk menepek kat blog dia..masuk lah...sayarat dia.... hehehe..korang kene lah jenguk blog dia...hehehe... so kepada Abdul Farique n Qarl selamat mendeejay kan diri anda..hehehe... k lah nadea nak zzzz.... nnt merapu lagi taip nie..sambil2 layan lagu yg AF putar..jiwang habisss malam nie..tak sbr tunggu AF beli mic n berkeudaraa.... Rock Seyyhhh!!~ cayalah...tidooo duluuuu....salamm..sorry entry ringkass :D