Giler??? Nadea Touching??!!~ pe kes aku ni..



aduhai..apasal nie..apasal aku touching plak!!~ adess!!~ cool nadea..cooll...adushh.. ko jangan wat org nyampah kat ko..uwaa!!~ tak tahu asal tetibe rasa touching gile... ermm... ntah lahh.. huh!!~ sejak aku dikecewakan ati asik sensitiv jerp.. ntah lah!!~ please nadea!!~ apasal nie... xtually bukan merajuk ke apa ke..cume..ea lah.. kita ni newbie..masih baru dalam dunia blog nie... so nadea.. kalau rasa newbie tuh..buat cara newbie..takkan asik nak suap jerp..n tanya2 org..org2 cari n kasi.. huhu!!~ bodoh jugak aku ni... nak wat sesuatu tp...sibuk tanya org...zaman skrg nadea...kita kene belajar sendirii..org zaman dulu2..semuanya merangkak sendiri..makan sendiri.ko ni nadea..sibuk..dah lah bodoh..tak tahu apa yg ko nak..p
astu duk tanya org jerp...ko ingat meke tuh faham..iskiskisk... uwaa!!~ sorry tak terniat pun nak peningkan kepala meke...adess...
tapi..aku bukan nyer nak disuapkan..just tanya..nnt buatlah sendiri,sedangkan cara pegang sudu kita diajar.. :( lagipun taknak jadi mcm org bodoh sombong...dah lah tak reti buat2 pandai..ermm...
aku tak suka touching2 ni..bukan aku je tak suke..org len pun tak suka..
menyampah..eeiii.. apalah aku nie... takpalah..

aku adalah terpandang ayat Jejaka Terhangat ....




haa!!~ ni lah baru betull...kene lah usaha..cari ilmu tuh...sampai ke negeri cina..pelan2..kalau dah tak tahu sangat baru tanya..

Aku bodoh...tak sepatutnya aku melalak meraung kat situ tanya itu ini yang aku sendiri tak tahu apa yang aku nak... ntah lah..takpalah.. Hari ni aku sampai buang redio aku..uwaa!!~ redio aku tuh menyusahkan semua org ker?? erkk..bukan redio aku..maksud aku aku letak redio lam tuh menyusahkan org ker?? aku pernah jerp buang sebelum ni..tp ramai mesej aku kata kenapa delete redio tu..adess,,, bila masuk org kata bising.... susah2 buang jerp.biar sunyi sepi jerp blog...

nengok lah sampai bile aku leh sepikan blog aku....

sbnrnya aku nak tahu,,mcm na cara nak wat page mcm ni...... jap aku tunjuk contoh..


Ha!!~ ni lah dia ..adess..susah kan..kene lukis2 ,, sebelum tuh sory lah tuan page..terpaksa curi mende alah tu..alah jangan lah kata curi kan??... tak elok... kalau korang nak nengok korang klik lah kat sini ---- > CikTom.Com
pasal redio plak???!!~ ermm...takpalah...aku tutup lah dulu..buang dulu..nnt baru isi sangat kalau tak tahan... so kalau ada org yang lepak2 kat sini masuk blog nad sebab nak dgr redio sorry lah k...korang p lah kat web sakoz.fm terus k. ..

=
=
=
=

Moral of the story..jangan banyak tanya... amik nota.. salin...hehehe.... yeay!!~ sedeh kejap jerp..

dah2 nadea..jangan jadi budak2 k... dah besar dah awak tuh..

(kesat air mata nie..haii!!~ gile sudah....depan lappy sesorang pun leh nangis )

k lah arini nak away jauh,,,, jalan2 baca tutorial..kepada kawan2..maaf ggu..sy akan cube cari lagi infomasi pasal blog..tapi still lagi nak minta bantuan sapa2 yang sudi share kan link2 tutorial kat sy.. sila komen sini k...

Sesungguhnya sy budak baru belajar :D

assalamualaikum... :(





You Might Also Like

8 comments

  1. owh..benda alah tu dipanggil breadcrumb menu. banyak blogger yg buat pasal tu. boleh rujuk disini

    http://kibagus-homedesign.blogspot.com/search/label/Menu%20navigasi

    http://calipso-tutorialblogger.blogspot.com/

    http://tycoblogger.blogspot.com/search/label/Tricks

    ReplyDelete
  2. err..ada terselit JT kat situ dgn ikon sedih. hehe..tp mmg sifu JT ada beberapa blogger, tapi biasanya search google dulu..tak jumpa or tak paham baru refer kat sape2..

    papepon kalo betol2 tak tau bleh tanye kat bcr tu..sume pon kluarkan penyelesaian lepas cik nadea tanye tadi kan..adam paling gempak jawapannya..=p

    ReplyDelete
  3. holla nade,, tamo cdeyh2 aw.. kte same2 blaja.. kwat k..

    =)

    ReplyDelete
  4. Cl da dtg n bace tpi lupe komen . haha :)

    belaja lagi la pasal page tu , mesti boleyh !! :p

    ReplyDelete
  5. jangan cepat marah..nnt cepat kedut muka tu...

    ReplyDelete
  6. mukan cepat marah..cepat toching..hehehe.... namo kedut..awek mude

    ReplyDelete
  7. jangan cedih2 ok :)
    smile awlyas dea
    follow sini..
    follow back :)

    ReplyDelete