Monday

kenapa rasa mcm susah nak lupakan dier!!~

malam ni.. diri ni membawa aku kesini untuk update blog aku ni ha!!~ sepatutnya malam ni aku
nak sambung citer pasal keretakkan persahabatan tuh!!~ tp.. aku rasa mcm nak luah

sometime!!~ rasa mcm happy!! rasa mcm suke!!~ rasa sedeh!!~ tp happy!~ aku nak senyum tp

aku takut sementara!!~ aku suke dier!!~ sebab apa?!!~ ermm!!~ dia degil!!~eei!!~ geram

sangat!!~ tp!!~ dia sweet!!` dia ckp dia syg aku!~ betul ker?? ermm.. aku taknak lah kecewa
lagi!!~ sakit tahu!!~ sakit jiwa n hati nie :(
uwaa!!~ apa nie nadea!!~ kenapa ni!!~ nak senyum leeh??? hehehe takpalah untuk kali ni.. aku
amik lagi risiko!!~ sygi dier!!~ uwaa~~!!~

aku taknak letak 100 syg pada org!~ aku takut nnt aku yg sedey.. tp tak boleh!!~ aku taknak
syg org main2.. aku ikhlas bila aku kata syg!!~
ari ni!!~ ari ahad!!~ aku tak tenang!!~ asik pk kan dier jep!!~ adess!!~ hehehee..

tapi aku rasa susah giler nak jaga ati dier!!~ degil..hehe!!~ tegas pun ea jugak!!` heehe :)

bile dengar lagu nie!!~ adess!!!~ rasa mcm!!~ lalaalalal .... :D tak leh semunyik dah