Sunday

sedey nyer

jam menunjukkan pukul 12.58 pagi.. dan hari ni 26hb nov.. ermm!!~ aku sedey sangat..pendek kata ari2 aku sedey.. ntah apa yang disedeykan aku tak tahu,,, aku tak tahu apa yang aku rasakan..sebak kat dada nie mengganggu hidup aku..

waktu ni aku layan lagu numata curahan ati.. mengalir air mata mengenangkan nasib diri :(




knp korang tak pernah nak fahami aku!!~ masih kata aku ni player..asal?? tau kah korang yang player tuh korang :( ko nak tinggal aku kan??? okey !!~ FinEE
walau aku sedey menangis..meroyan ke apa je.. janji aku dpt lupakan ko