Smule Sing Karaoke

Apakah Smule Sing?? Sejak kebelakangan ini dah banyak video yang menjadi viral dimana orang awam iaitu orang biasa berduet dengan artis luar seperti Jessi J, Charlie puth dan ramai lagi.  Aku sememangnye tertarik macam mana mereka boleh berduet seperti itu, Kemudian aku terperasan ada tulisan smule di setiap video yang ditayangkan. So apa lagi... Google!!~ lets find it... hahahaha

Aku pun search pasal smule sing ni dan rupanya mcm biasalah ada lah apps yang nak kene download so kalau korang nak cube leh lah bukak website ni Smule Sing pastu register. Macam biasa lah bukak google play / Appstore search smule sing and download. Register mcm biasa dan tada!!~ boleh lah start.. Korang seme celik IT jadi takda masalah nak godek how to use this apps kan.....

Connecting the world through music


Yes!!~ memang itulah dia yang bestnye apps ni kita dapat berhubung dengan orang seluruh dunia. Tak perlu p karaoke duet yang member2 ni ha!~ dengan mat saleh pun leh duet. hahaha.. sesambil tu nak dapatkan kenalan pun takda masalah. Sore tak sedap?? tok sah nak risau, sebab ramai lagi tak sedap sore yang penting leh release tension and nak hiburkan hati. hahaha jimat duit tak yang kluar p karaoke. hahaha!~

So ni account aku... miszznadea87 sesapa yang nak add just search je id ni nnt jumpe la.. kat bawah ni rakaman nyanyi sore aku...wakakakakaka.. but please..dont kutuk2..  


You Might Also Like

0 comments