DIY precious gift at Printcious.com

Hye everybody...!~ hahaha.. hello!!~ actually malam ni rasa penat sangat baru balik dari jejalan di Teluk Cempedak. Indah dan cantik permandangannya. Disepanjang jalan tu ternampak lah satu booth printing yang buat gelas, tshirt, keychain and others accessories yang mana kita boleh design sendiri design-designnya. Harga dia??? fulamak memang mahal melambung-lambung.

Actually sebelum ni aku ada terjumpa satu website yang seriously sangat cantik dan ia menjual hadiah-hadiah dan cenderahati yang cute miut dan  selain itu juga kita boleh design sendiri barangan tersebut.

Bagi sesiapa yang nak menghadiahkan kepada seseorang hadiah yang akan diingati seperti t-shirt ,cushions, puzzles, phone cases, and also mugs,  ini adalah website yang patut korang lawati.


Pelbagai promosi yang di tawarkan di Printcious, bagi yang tercari-cari hadiah cenderahati yang nak diberikan pada insan tersayang ini adalah pilihan terbaik, website nye yang cantik dan kemas, serta mudah untuk difahami serta yang paling penting tak serabut.

Firstly, korang daftarkan diri korang di website tersebut, click create account dan macam biasa dua kaedah pendaftaran yang diberikan samaada direct di linkkan ke account facebook mahupun daftar melalui email.

Aku rekemenkan korang just linkkan atau register via facebook kerana lebih mudah dan  cepat. Setelah selesai korang boleh updatekan segala info-info profile korang bagi memudahkan proses pembelian dan penhantaran kelak.

Setelah selesai korang bolehlah mula shopping di printcious. Dan yang pasti jangan gusar kerana :

>> dijamin 100% berkualiti dari bahan sehingga ke hasil cetakan.
>> cetakan tahan lama dan tak  mudah luntur
>> jaminan return jika ada sebarang kerosakan dalam masa 7 hari
>> penghantaran percuma jika pembelian melebihi RM75
>> harga yang menarik dan lebih 200 pilihan yang super duper cute

Dalam website ni korang boleh memilih design-design cantik yang telah disediakan mahupun korang mahu create design anda sendiri.

Mugs

T-Shirts

Cushions

Ceramic Tiles

Mousepads

Bersesuaian dengan tagline yang diberikan "Precious Gifts from Your Heart" dapat mengekspresskan hadiah yang bernilai ikhlas dari hati dan pasti akan dijadikan suatu kenangan yang indah.

p/s : tak tahu nak pilih mana satu rasa macam nak grab mugs. Untuk diri sendiri letak kat opis biar nampak sweet and sour hehe...tapi cushions tu pun best juga!!~ aahh.. dilema..

Dont forget to bookmark this website Printcious Website & Facebook

You Might Also Like

0 comments