Farid Kamil dimarahi perminat

Salam 1 Malaysia...

Harini aku nak busy body sikit. wkwkwk.. adoiyai bulan2 Ramadhan ni aku sempat lagi nak membusy body yek.. takdalah.. sebenarnya aku naik muak bila baca kat feed2 facebook.. tak habis2 pasal Farid Kamil n ibu mertua dia yang bergaduh bagai..

Betul ker tak ke.. isu apa.. semua aku tak nak amik tau.. yang aku tau.. Ramai peminat meluahkan reaksi tidak senang di laman sosial Facebook dengan tindakan pelakon Farid Kamil yang enggan membenarkan ibu mentuanya Norsiah Ramli berjumpa isterinya, pelakon Diana Danielle dan juga anak mereka sebelum bersemuka dan menyelesaikan beberapa perkara dengannya.

Aiyarks... mcm tu plak ea?? hehehehe.... apolah Farid Kamil ni.. sian ibu Diana..  sejahat mana pun wanita tersebut tetap ibu.... baik ibu sebenar mahupun mertua... :) adalah terbaca petikan dari alasan Farid tentang isu ini.. cume satu je boleh aku komen.. walawehhh mcm dalam filem lah plak.. hikhikhik :D
 
So buat Farid n ibu mertuanya semoga keadaan kaian semakin baik dan buat peminat kalau pun nak tau tentang artis ke apa ke.. toksah lah beria sangat ea. sampai ada yang maki bagai... adoii..
 
Sekian,
 
Nadea

You Might Also Like

0 comments