Saturday

BEN ASHAARI dan WEECLICKS

Good Morning Malaysia  & Assalamualaikum  :)

Harini bangun pepagi mata ni ngantuk sangat.. kene p ladang sebab ada pelawat nak datang. Fikir2 macam mana nak hilangkan rasa mengantuk ini.. Tetibe sewaktu sedang belek facebook. Terbacalah satu post dari abg Ben Ashaari .. 

Mungkin ini lah cara untuk hilangkan rasa mengantuk ni.. Siapa tau? hehe.. 


BEN ASHAARI

Comelnye baby.. hehe.. Okey.. refer tajuk entry kali ni Nad nak join satu Segmen yang dianjurkan oleh abg Ben Ashaari setelah lama tidak bersegmen kerana kekangan waktu maybe.. hikhik..

Okey tajuk entry kali ni ialah BEN ASHAARI dan WEECLICKS .

Selain dari itu Nad wajib menjawab soalan beliau... KENAPAKAH ANDA NAK MENJANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET INI ?

Sebenarnya tak berapa nak pandai mengarang ayat yang ringkas dan padat. Tapi Nad cube yek..


Pada Nad, Nad nak menjana pendapatan melalui internet ini adalah kerana selain dari ingin mengisi masa yang terluang dan suka-suka, Nad juga ingin memperolehi pendapatan sampingan walaupun tak banyak tapi sekurangnya kita akan berusaha untuk memperolehinya. 


Ni pendapat Nad.. korang pula macam mana? Jom join segmen ini boleh lah kita kongsi2 jawapan.

Terima kasih... Have a nice day today :)

p/s : Segmen ni sampai petang ni je tau.. kul 5 petang...