Entry Berjela

Hai Salam 1 Malaysia.. lama tak update blog.. bukan apa.. agak kebizian sikit.. sebab dari pada kebizian ni Bp naik lagi.. adoii teruk lah mcm ni.. Tekanan darah tinggi naik 170/110 ermm dah mcm org tua dah aku ni.. dapat MC seminggu... tp rasanya akuni jenis org yang degil.. ni baru dua ari dah rasa nak ke office plak..adeii la.. actually aku mengidap younghypertension.. so aku tak boleh stress n kerja nonstop..kurang rehat.. mang naik lah darah tinggi ni...sejak dua menjak ni mang lah aku kerja teruk sikit sebab aku nak kurangkan hobi aku yang duk 24 jam depan internet tu.. adei la... tp ingat kerja boleh release tension rupanya sama je.. ahahaha..

ok straight to the point tujuan pertama aku create entry kali ni just nak wish happy Chinese New Year kepada semua yang menyambutnya exspecially kepada sahabat saya yang walau mengenalinya di alam maya tp dia dah menjadi sebahagian dari hidup... sebab sentiasa spend masa dengan dia lebih dari kawan2 dunia nyata.. maya tu maksudnya tenet la ea..bukan hantu plak.. hehe.mana lah tau.. maya2 ni nnt org ingat imaginasi ciptaan sendiri.. hahaha.. tp tula..sedih sangat sebab dia mcm menjauhi n ignore je aku..mungkin sebab dia marah kot dengan aku yang selama ini kurang caring ke dia mcm dia caring ke aku.. tp tu la... lain sahabat lain cara layanan nya.. aku silap dalam membahagi persahabatan aku..tp pada dasarnya aku tak membahagi pun... mungkin dia yang merasainya... takpalah..aku akan doakan kesejahteraan dia selamanya.. tak nyesal pun aku kenal dia :) moga dia maafkan aku :)


ok dikesempatan ini aku nak mohon maaf kepada peserta2.. cheewwahh peserta.. takdalah insan2 yang sudi support giveaway jiwa rosak...aku salah sorang sponsor yang sponsor hadiah RM40 cash.. tahniah kepada Cik Amal yang berjaya.. tp tu lah aku masih belum transfer lagi kepada beliau.. aku kat ladang ni selalu ada masalah internet banking.. ingat letak je wit dalam tu nnt boleh transfer tp asik failed je..tak leh bukak plak tenet tu.. entah bakpe.. tp tulah janji ngan cik Amal dalam minggu ni mesti transfer.. lau tak..adoii.. taknak lah jadi sponsor yang penipu plak... 


hahaha.. sebut pasal sponsor yang penipu ni aku mang fobia sebenarnya.. ye lah adiah aku menang sampai arini tak dapat2.. takpalah..nak wat mcm na... korang bukan tipu..lupa kot.. aku pun pernah wat giveaway gak...dan ada gak blogger yang tak tuntut lagi hadiahnye.. jangan risau.. entry lama masih ada.. kalau korang rasa korang menang terbaca entry ni..check la ea.. nnt nad akan kasi balik hadiah tu...kadang2 kita singgah blog dia..mungkin dia lama tak berblogging so tak leh nak detect dia dimana. tu lah nad minta maaf lah.. tp nak cari nad ni senang je.. mang sokmo duk ngadap fb.. folow lah fb dan group nad.. adalah tu.. 

Nad ada buat 1 special nye categori bagi peserta yang join giveaway Jiwa Rosak.. kat situ nad kata nak bagi hadiah misteri kan..maaf ea.. masih tak berkesempatan lagi nak cari sapa pemenangnya.. nad ingat lagi pasal ni.. hadiah pun ada.. nnt nad cube luangkan masa malam karang ke apa ke ea.. hope korang tak marah :)

panjang entry kali ni.. penat menaip.. ni pun curik masa sikit...duk sok sek sok sek tahan selsema... sambil menaip...  kalau korang baca entry ni ada ayat pelik2 ke apa ke.. sorry lah ea.. mungkin mamai tak ilang lagi.. kejap aku kejap nad tu faham2 je la.. ayat kuar dari otak terus taip.. ehehhee... 

ok lah permisi dulu..  Sekian,

You Might Also Like

2 comments

  1. bagsula you ni sbb think positive.. btw, about rm40 tu, bg taw la kat pemenang tu yang you ada masalah sikit.. insyaallah dia paham.. btw, jaga kesihatan.. slamat menurunkan darah yang tinggi.. :)

    ReplyDelete
  2. zwan : trima kasih ea.. hehe... aah dah bgtahu dah kat pemenang.. :D

    ReplyDelete